Oefenpotjes-topic

Abubakari

Well-known member
Enige conclusie die je uit de potjes met een half b elftal kan trekken is dat er versterkingen nodig zijn. Maar die conclusie was al getrokken.
Rulli vond ik in de competitie ook al niet overtuigen, tegen Twente ook al een blunder, geen hele slechte keeper maar ook geen hele goeie. En dat is wel wat je bij Ajax onder lat wil zien als je Ajacied bent.
Ik had in de winterstop sowieso voor een Nederlandse keeper gekozen, liefst Noppert (al was dat achteraf een slechte keuze geweest aangezien die vrij vlot langdurig geblesseerd raakte).
Rulli is de keeper die precies bij dit Ajax past, niet goed genoeg.

Komende week waarschijnlijk ook weer gern knoop doorhakken qua inkomende transfers, ik maak me klaar voor een dramaseizoen waarbij het vorige verbleekt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Van der Boomen en Steijn hebben ze "een heel goede wedstrijd gespeeld en veel meer kansen gecreëerd dan Augsburg". Ze vonden het wel jammer dat er drie goals werden weggegeven, maar dat gaat opgelost worden met nieuwe verdedigers.

Ik zou me zorgen maken als Ajacied.
 

Joost

Well-known member
Roda JC v KV Oostende

Roda zonder spits eigenlijk. A-speler Bangoura moet het proberen en deed dat meer dan verdienstelijk. Schoot van buiten de 16 ook prima de 1-0 binnen. Oostende maakte in de slotfase gelijk met een knal van afstand waarna Daneels in de extra tijd een vrije trap in doel krulde; 2-1.

Ongeveer 100 supporters van Oostende in het uitvak. Gratis toegang en na afloop liepen ze zomaar tussen het andere publiek. Geen agent gezien en er gebeurde helemaal niets. (uiteraard)
 

Batigoal

Well-known member
Niets van Ajax gezien, maar het was weer niet veel soeps begrijp ik. Het gaat een lekker zwaar seizoen worden. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of we in staat zijn van Heracles en Excelsior te winnen.
 

Batigoal

Well-known member
Gaat nog lastig genoeg worden als ik @Batigoal mag geloven.
Doe niet zo stom.

Kennelijk mag je hier niet aangeven dat Ajax er momenteel slecht voor staat. Dat betekent niet direct rechterrijtje ofzo, maar het is raar om te verwachten dat je gewoon om de titel gaat meedoen, terwijl we na een slecht jaar waarin je met moeite 3e wordt er alleen maar slechter op geworden zijn voorlopig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Doe niet zo stom.

Kennelijk mag je hier niet aangeven dat Ajax er momenteel slecht voor staat. Dat betekent niet direct rechterrijtje ofzo, maar het is raar om te verwachten dat je gewoon om de titel gaat meedoen, terwijl we na een slecht jaar waarin je met moeite 3e wordt er alleen maar slechter op geworden zijn voorlopig.
Het elftal wat gister op het veld stond, speelt wel degelijk rechterrijtje. Alleen is dat natuurlijk zonder Alvarez, Berghuis, Kudus en een aantal versterkingen.
 

Maasveld

Well-known member
Doe niet zo stom.

Kennelijk mag je hier niet aangeven dat Ajax er momenteel slecht voor staat. Dat betekent niet direct rechterrijtje ofzo, maar het is raar om te verwachten dat je gewoon om de titel gaat meedoen, terwijl we na een slecht jaar waarin je met moeite 3e wordt er alleen maar slechter op geworden zijn voorlopig.
Als je er al aan twijfelt of er van twee degradatiekandidaten gewonnen kan worden dan lijkt met het rechterrijtje wel het hoogst haalbare.
 

Batigoal

Well-known member
Als je er al aan twijfelt of er van twee degradatiekandidaten gewonnen kan worden dan lijkt met het rechterrijtje wel het hoogst haalbare.
Misschien omdat die 2 wedstrijden al binnen een paar weken zijn en de nieuwe spelers voorlopig er nog niet zijn, laat staan dat ze al geïntegreerd zijn in het team? Het huidige Ajax staat er niet best voor, maar wie weet komen er nog wat spelers bij zodat in de loop van het seizoen wel een prima ingespeeld team is. Maar dat betekent wel dat de start moeizaam zal zijn als je de voorbereiding ziet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Stel spelers van Jong Ajax op, die spelen niet voor niks in de KKD om ervaring op te doen #sarcasme
 

Maasveld

Well-known member
Misschien omdat die 2 wedstrijden al binnen een paar weken zijn en de nieuwe spelers voorlopig er nog niet zijn, laat staan dat ze al geïntegreerd zijn in het team? Het huidige Ajax staat er niet best voor, maar wie weet komen er nog wat spelers bij zodat in de loop van het seizoen wel een prima ingespeeld team is. Maar dat betekent wel dat de start moeizaam zal zijn als je de voorbereiding ziet.
Hoe staan Heracles en Excelsior ervoor?
 
Bovenaan