Oefenpotjes-topic

zwammy

Well-known member
Ja, gae ook. Halve finalist van de Afrikaanse CL dus wel een goede tegenstander om te sparren.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur vandaag 2 oefenwedstrijden gespeeld en beide gewonnen. Veldspel was wat ik begreep weer prima met name tegen Zulte. Toen speelde Cambuur met zo goed als op papier sterkste team.

Opstelling SC Cambuur (versus Jong FC Utrecht): Minnema; Caschili (58’ Priem), Smand (23’ Anyasi), De Koe, Bangura; Pichel (65’ Nartey), Schaapman (46’ Diemers), El Hilali (46’ Kooistra); Van der Veen, Uldrikis (C) en Van der Werff

Opstelling SC Cambuur (versus SV Zulte Waregem): Van Osch; Van der Meer, Tol, Bergsma, Sylla; Breij, Van Kaam (C), De Jong; Balk (63’ Schaapman), Smit en Van der Water

Scoreverloop SC Cambuur – Jong FC Utrecht:
7’ 1-0, Uldrikis

Scoreverloop SC Cambuur – SV Zulte Waregem:
46’ 1-0, Van der Water
51’ 2-0, Smit
57’ 2-1, Derijck
 

Mommiej

Well-known member
PEC Zwolle in 120 minuten 1-1 tegen Venezia. Ik heb nog altijd na 7 oefenwedstrijden geen enkel idee in het spel van PEC kunnen ontdekken. Het wordt hopen op individuele ingevingen aan de bal van de centrale middenvelders komend seizoen die een spits alleen voor de keeper zetten vrees ik.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen speelt vandaag uit bij Huddersfield. Er zijn 300 supporters mee. Ik vind dat best veel :oops:
 

Forza AZ

Well-known member
Heerenveen speelt vandaag uit bij Huddersfield. Er zijn 300 supporters mee. Ik vind dat best veel :oops:
Als je club al jaren geen Europees voetbal meer speelt, dan gaan de supporters maar een oefenpotje bezoeken als het aan aantrekkelijke lokatie is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zit stukje Ajax te kijken, dat is wel redelijk vergelijkbaar met het WK Dames. Lachwekkend dus.
Eerste 20 minuten waren wel aardig van de kant van Ajax. Kregen Augsburg toen prima onder druk. Daarna werd het inderdaad steeds minder. En het elftal wat nu op het veld staat, zou in het rechterrijtje eindigen.
 

zwammy

Well-known member
Augsburg heeft vanmorgen dus ook al een wedstrijd gespeeld, zal dus nog wel met een mix van 1e en 2e elftal spelen. Dan is dit best beschamend
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord verloor met 2-1(?) van Hoffenheim. Kan allemaal gebeuren in een oefencampgne. Vorig seizoen verloren we met 7-0 van Kopenhagen.
 
Bovenaan