Oefenpotjes-topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Korter: Jamel doorziet Bosz tactiek en ziet na 1 potje de zwakke plekken al.
Hahaha. Nee, zoveel credits geef ik mezelf niet. Ik heb er in al die jaren al zo vaak naast gezeten, dat ik echt niet de illusie heb dat ik de Pieter Zwart van DVK ben. Maar ik vind het wel leuk om op een voetbalforum inhoudelijke voetbaldiscussies te voeren. :)
 

Mommiej

Well-known member
Zojuist gekeken naar 2 ploegen die week voor competitiestart er bij lange na niet klaar voor zijn. PEC Zwolle - FC Groningen eindigde zoals het begon met 0-0, slecht weer en nog slechter voetbal.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-Bologna FC 1-0 (0-0)

48.Poku 1-0

Ryan (75.Verhulst), Sugawara (46.Kasius), Bazoer (46.Penetra), Hatzidiakos (46.Karlsson), Møller Wolfe, Clasie (46.Dantas), Mijnans, Mihailovic (46.Goudmijn), Lahdo (60.Odgaard), Pavlidis (46.Poku), Van Brederode (46.Van Bommel)
 

Batigoal

Well-known member
Ajax heeft de oefencampagne afgesloten met een 3-1 nederlaag tegen Dortmund. Eerste helft was boeiend en gelijkopgaand, tweede helft was Dortmund beter en liepen ze weg. Aanvallend was het prima, maar Kudus was er nog bij. De verdediging was beroerd, maar dat wisten we al.
 

Abubakari

Well-known member
Waardeloos dat je de hele voorbereiding met een verdediging speelt die straks de bank warm mag houden of in jong Ajax speelt.
 

Abubakari

Well-known member
Met twee gelijkspellen word je ook gewoon kampioen.
Niet als de club waar twee keer gelijk tegen speelt voor de rest ook alles wint en een beter doelsaldo heeft.

Ik snap wel dat je niet als een gek geld over de balk moet smijten, maar met de te verwachten inkomsten had je in elk geval de defensie al wat meer op orde kunnen hebben. Begrijp niks van dit beleid.

Nou ja, Feyenoord twee jaar op rij kampioen was voor het laatst in de 60s en PSV wordt nooit kampioen als ze de JCS winnen, dus Ajax zal dan wel kampioen worden. Al moet AZ dan natuurlijk wel veel blessures hebben, anders kun je het vergeten.
 

gevegt

Well-known member
Niet als de club waar twee keer gelijk tegen speelt voor de rest ook alles wint en een beter doelsaldo heeft.

Ik snap wel dat je niet als een gek geld over de balk moet smijten, maar met de te verwachten inkomsten had je in elk geval de defensie al wat meer op orde kunnen hebben. Begrijp niks van dit beleid.

Nou ja, Feyenoord twee jaar op rij kampioen was voor het laatst in de 60s en PSV wordt nooit kampioen als ze de JCS winnen, dus Ajax zal dan wel kampioen worden. Al moet AZ dan natuurlijk wel veel blessures hebben, anders kun je het vergeten.
Dat laatste is ook traditie, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.
 
Bovenaan