Hoofdklasse A zondag 2018-2019

Arjen

Member
De grote vraag is dan natuurlijk wel, is de club wel eerlijk over het feit dat de spelers maar minimaal betaald worden ?
Die vraag kun je bij elke club stellen SanMark.!
Daarbij kun je je afvragen wat minimaal is.
Ik hoor van spelers ook vaak heel andere bedragen dan van verenigingen zelf 😁
 

Mug

Member
Wanneer er minder geld beschikbaar is , zul je keuzes moeten maken. En met die keuzes heb je altijd mensen , meestal op afstand, die precies weten hoe het wel moet. Maar je zal maar verantwoordelijk zijn . Gelukkig waren er bij Be Quick toch nog wel wat oud bestuurders aanwezig. Dus ook daar zal het wel weer goed komen.
 

de Kok

Member
Wanneer er minder geld beschikbaar is , zul je keuzes moeten maken. En met die keuzes heb je altijd mensen , meestal op afstand, die precies weten hoe het wel moet. Maar je zal maar verantwoordelijk zijn . Gelukkig waren er bij Be Quick toch nog wel wat oud bestuurders aanwezig. Dus ook daar zal het wel weer goed komen.

Nee Mug, de oud-bestuursleden zijn juist opgevolgd door mensen met een kennelijk andere visie. Dat kan natuurlijk, maar hun benadering heeft wel grote gevolgen in de top van de club.
 

SanMark.

Well-known member
Die vraag kun je bij elke club stellen SanMark.!
Daarbij kun je je afvragen wat minimaal is.
Ik hoor van spelers ook vaak heel andere bedragen dan van verenigingen zelf ��

Het ontgaat je in dit geval. Waarom het gaat in deze discussie wbt de betalingen.
 

Arjen

Member
Het ontgaat je in dit geval. Waarom het gaat in deze discussie wbt de betalingen.
Ik bedoel ermee te zeggen dat er clubs zijn die zeggen dat ze minimaal betalen. Toch hebben ze grote aantrekkingskracht op spelers. Ik zet dan vraagtekens bij de term minimaal. Ik ken een geval waarin een club (1e klasse!!!) sprak over minimaal betalen. De speler kreeg echter ?16.000 p/j. Het gaat me dus om het begrip "minimaal". Derhalve kan het dus ook zo zijn dat bij Be Quick1887 fors werd betaald.
 

SanMark.

Well-known member
Ik bedoel ermee te zeggen dat er clubs zijn die zeggen dat ze minimaal betalen. Toch hebben ze grote aantrekkingskracht op spelers. Ik zet dan vraagtekens bij de term minimaal. Ik ken een geval waarin een club (1e klasse!!!) sprak over minimaal betalen. De speler kreeg echter €16.000 p/j. Het gaat me dus om het begrip "minimaal". Derhalve kan het dus ook zo zijn dat bij Be Quick1887 fors werd betaald.


Ja en dat is mijn kanttekening ook. Als het verhaal van bv Andy waar is over de betalingen dan is het nieuwe bestuur gewoon zeer dom bezig om dan als nog te snijden in de begroting van de selectie. Want wil je hoofdklasse of 3de divisie voetballen dan heb je eigenlijk wel nodig wat Andy omschrijft als minimale middelen. Dan heb je het als bestuur gewoon niet op orde als je de begroting van de club niet rond kunt krijgen.
 

Unregistere

Well-known member
Be Quick 1887 won vandaag in elk geval niet. Op bezoek bij promovendus Hoogland werd met 2-0 verloren.

DEM (2-0 tegen Silvolde) en RKZVC (3-0 tegen Hollandia) delen de koppositie met zes punten. Alcides (0-0 tegen RKHVV), SDO (4-2 tegen Achilles 1894) en Hoogeveen (2-2 tegen Purmersteijn) volgen met vier punten.

Behalve Be Quick 1887 is ook AWC (2-5 tegen Fortuna Wormerveer) nog puntloos.

De Bataven - MSC werd 2-2.
 

Mug

Member
Alcides - Rkhvv. 0 - 0 Verslag gelezen van Andy op twee nul Ik heb er niets aan toe te voegen. Twee ploegen die er niet veel van bakten. Alcides was nog het meest tevreden, daar zij 20 minuten met 10 man speelden . Het gemis van Lijzen en van t'Ende is duidelijk merkbaar. De punten zijn tot nu toe goed en nu het spel nog. Mooie uitdaging voor trainer Niemer
 

Abubakari

Well-known member
Dat snap ik dan weer niet, het is slaapverwekkend, niet om aan te zien etc. maar dan volgende week wel weer naar Alcides gaan.:confused:

:rumcolaa:

Volgende week al een degradatiepotje voor BQ1887, zelf 0 punten, de tegenstander heeft er 1, moet je thuis wel winnen anders wordt het toch wat nerveus allemaal denk ik.

Had Weustenenk trouwens weer een goed BQ1887 gezien?
 

Arjen

Member
Alcides - Rkhvv. 0 - 0 Alcides was nog het meest tevreden,
Daar denken ze bij RKHVV anders over blijkens hun Twitteraccount.
Alcides schoot iig nog tussen de palen en/richting goal. Bij de Huissenaren vloog echt alles de bos in.
 

Abubakari

Well-known member
RTV Noord zei:
De Groningse gasten begonnen goed aan de wedstrijd met veel balbezit. De ploeg van coach Steven Wuestenenk wist echter geen grote kansen af te dwingen.
Leuk, net als vorige week veel balbezit maar geen kansen en 0-2 verloren.

Veel balbezit is iets anders dan goeds aan de wedstrijd beginnen (en geen kansen cree?ren) lijkt mij. Maar balbezit is heilig geloof ik.
 

bqandy

Well-known member
Leuk, net als vorige week veel balbezit maar geen kansen en 0-2 verloren.

Veel balbezit is iets anders dan goeds aan de wedstrijd beginnen (en geen kansen cree?ren) lijkt mij. Maar balbezit is heilig geloof ik.

Volgende week Purmersteijn. Dat is een ploeg die zich niet gaat ingraven en wil voetballen. Kijken of het dan beter gaat.
 

Abubakari

Well-known member
Daar is met 1 uit 2 de paniek toegeslagen en die hebben gezien hoe BQ de eerste twee wedstrijden verloor. Die stappen voor 1 keer van hun geloof en gaan op zijn Alcides ook met 3 punten aan de haal op de Esserberg.:oops:

Gelukkig heb ik komende zondag een andere wedstrijd waar ik naar toe ga.:D
 

bqandy

Well-known member
Ronde 3
RKZVC – Alcides (zaterdag)
Be Quick 1887 – Purmersteijn
Achilles 1894 – Hoogland
Hoogeveen – Silvolde
MSC – DEM
RKHVV – AWC
Hollandia – De Bataven
F Wormerveer – SDO
 

De Groene Scout

Well-known member
0-3 bij RKZVC is inderdaad erg knap. Die hebben toch een heel aardig ploegje.
Toch niet weer zo'n laffe counteroverwinning Arjen? ;)
 
Bovenaan