Eredivisie: Speelronde 34

SanMark.

Well-known member
Ronald de Boer zit er hier naast. Het jaar dat Grunn AZ versloeg in de playoff, was niet in het jaar dat AZ de titel verspeelde op de slotdag, dat was een jaar eerder. In 2007 haalde AZ uiteindelijk alsnog de finale playoffs, waarin het van Ajax verloor. (net als 2 weken eerder de bekerfinale)

LB
 

JMD

Well-known member
Go Ahead maakt het meeste kans op het FP-ticket, is volgens Fox als 2e ge?indigd achter Twente.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie: Speelronde 34

Ik vraag me af of Feyenoord entreegeld durft te vragen voor die play-offwedstrijden.

Zit volgend seizoen bij je seizoenkaart in, dus dit seizoen neem ik aan ook? Anders reis ik zondag zeker niet af. Ik zie dat ik met de trein van 12.13 in Apeldoorn het ook wel op tijd ga redden. Even donderdag afwachten. Bij een kansloze nederlaag met weer een kut opstelling en instelling in Heerenveen heb ik weinig zin om me in alle bochten te wringen. Ik heb er deze ene keer in tien jaar seizoenkaarthouder er ook even een keer geen zin in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie: Speelronde 34

Go Ahead maakt het meeste kans op het FP-ticket, is volgens Fox als 2e ge?indigd achter Twente.

Allerlei gekke dingen tellen mee. Dus ik ben benieuwd of het klopt. Qua tijdsverloop tussen degradatie playoffs en de start van de Europese campagne is het natuurlijk voor Go Ahead Eagles wel een hele korte zomer. Ik hoop nog steeds op Excelsior.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
AAls jullie toen verloren hadden, was Rutten toen de laan uitgestuurd dan?

Die kans was best groot. De wedstrijd na Heracles en de uitschakeling tegen AS Roma. Zonder de Europese campagne waren we denk ik ook wel eerder uit elkaar gegaan.
 

inhethoekje

Active member
AAls jullie toen verloren hadden, was Rutten toen de laan uitgestuurd dan?

Denk het wel, binnen Feyenoord was men wel klaar met zijn weigering en lang wachten van bijtekenen, maar toen het gemopper begon won hij in die periode van oa PSV en verstomde eigenlijk de kritiek en dacht men dat het wel zou gaan lukken met hem.

Gewoon een misrekening geweest, van het bestuur, van Rutten en van Het Legioen, want ook wij hadden na die overwinning geen kritiek meer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie: Speelronde 34

Het is toch ongelooflijk dat je met Feyenoord twee reeksen van vijf wedstrijden neerzet waarin je maar twee punten haalt.

Wat Hoek zegt klopt wel. Iedereen dacht echt dat Rutten na het bericht van niet verlengen binnen een paar weken wel weg zou zijn. De gelukkige overwinning in en tegen Dordt en de overwinning tegen PSV hebben daar verandering in gebracht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komt door die cover van Kuijt, snap dat nou eens.

En ten tijden van de eerste serie was het seizoen nog niet echt begonnen. Dan kan je thuis verliezen van topploegen als FC Utrecht en Willem II en gelijkspelen tegen een uitgekleed SC Heerenveen.
 

inhethoekje

Active member
Na Go Ahead was Rutten aangeschoten wild en hadden we afscheid moeten nemen om in de resterende wedstrijden die paar punten te pakken.

Maar ja, als, ik heb er de schurft aan.
 

inhethoekje

Active member
En ten tijden van de eerste serie was het seizoen nog niet echt begonnen. Dan kan je thuis verliezen van topploegen als FC Utrecht en Willem II en gelijkspelen tegen een uitgekleed SC Heerenveen.


Toen stond hij al te wauwelen dat hij het maar niks vond dat hij nog geen ploeg had ivm de transferperiode.
Dat weet ondertussen elke inwoner van Nederland dat een land als de onze is overgeleverd aan die transferperiode terwijl we hier al gezellig zijn begonnen met de competitie, maar Rutten dus niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toen stond hij al te wauwelen dat hij het maar niks vond dat hij nog geen ploeg had ivm de transferperiode.
Dat weet ondertussen elke inwoner van Nederland dat een land als de onze is overgeleverd aan die transferperiode terwijl we hier al gezellig zijn begonnen met de competitie, maar Rutten dus niet.

Voor Rutten begint het seizoen in september en eindigt het seizoen in april.
 

inhethoekje

Active member
Ach ja, ik zag 1 pluspunt vanmiddag, Vilhena speelde op zwarte schoenen, al bakte hij er niks van, dat stemde me dan wel tevreden, langzaam aan verdwijnt dat nichtenschoeisel van de velden.

Kazim zat er overigens ge?nspireerd bij na zijn wissel, is er nou niemand bij Feyenoord die die gast een keer aan zijn oren trekt, of is iedereen bang voor zijn plakplaatjes?
 

inhethoekje

Active member
In de bus moeten ze ManUtd tegen Arsenal maar opzetten, al denk ik niet dat ze kijken maar toch, die spelen voor directe plaatsing CL, geen goed spel maar de inzet is er niet minder om, de dood of de gladiolen.
 
Bovenaan