Eredivisie: Speelronde 34

Max

Administrator
Forumleiding
Dan nog. Prutser Rutten en een aardige selectie hadden de 3e plaats 5 weken lang voor het grijpen. Als je dan al die gelegenheden uit je handen laat glippen door 5 wedstrijden lang wanprestaties te leveren dan staat een bestuur ook machteloos. Dit elftal had alleen maar thuis van Go Ahead hoeven te winnen om 3e te worden. Als zelfs dat al niet meer lukt.

Na Go Ahead Eagles wist je dan wel dat het echt niets meer ging worden onder Rutten.
 

JMD

Well-known member
Maar hoe kan het dat je op Paaszondag AZ helemaal kapot speelt en 'het' daarna compleet weg is?
 

Keyser S?ze

New member
Na Go Ahead Eagles wist je dan wel dat het echt niets meer ging worden onder Rutten.

Achteraf klopt dat maar ik denk dat de Feyenoord-bestuurderen gedacht zullen hebben dat de 3e plaats toch wel bereikt zou worden. Als je 4 wedstrijden voor het einde de trainer ontslaat terwijl je op een vrijwel zekere 3e plaats staat snapt ook niemand dat.
 

Fabian

Active member
Achteraf klopt dat maar ik denk dat de Feyenoord-bestuurderen gedacht zullen hebben dat de 3e plaats toch wel bereikt zou worden. Als je 4 wedstrijden voor het einde de trainer ontslaat terwijl je op een vrijwel zekere 3e plaats staat snapt ook niemand dat.

Wellicht was het handig geweest om na de mededeling van Rutten om te vertrekken meteen al tot een direct afscheid was overgegaan. Maar dat is een inzicht achteraf.
 

JMD

Well-known member
Opvallend overigens:
Vorig jaar haalde Ajax 71 punten uit 34 duels, 69 voor, 28 tegen
Dit jaar: Ajax 71 punten uit 34 duels, 69 voor 29 tegen

Over constant gesproken.

Cijfermatig het zwakste seizoen onder De Boer, 3 punten meer dan onder Van Basten.
 

Jozsef

New member
Prachtige zondag, die ik niet laat verpesten. Straks lekker erop uit!

Told you so....

Kreeg 't pas eind van de middag door. Je bent toch nieuwsgierig h?, ook op een heerlijk terras. Ondanks ik er wel vrij zeker van was. Uitgeblust team, simpel. Seizoen is ook klaar voor mij.
Rutten uiteraard schuldig, maar had van Geel ook niet voor een adequaat opvolger moeten zorgen van oa Pelle? Vanaf wedstrijd 1 zag je namelijk al dat we scorend vermogen tekort kwamen.
Helaas zijn Gudde & van Geel al het gehele seizoen "zeer tevreden" over Kazim en de andere aanvallers. Play-offs lekker met een veredeld jeugdteam gaan spelen en vooral NIET Gio aanstellen als coach.
Afbreukrisico is gewoonweg te groot. Die jongen verdient een schone start. Ik zou 't ook niet doen als ik Gio was. Eventueel JP, of van mijn part John de Wolf die zich heeft bewezen als troubleshooter.

Op naar een volgend (mislukt) seizoen: Hup Feyenoord!
 
G

Gast

Guest
Wel een hele boel gelul over feyenoord...FORZA ZWOLLE, drie maal op rij thuis, en met 3-0 komen ze nog goed weg.

Laat vitesse maar komen, wij zijn er klaar voor!!
 

De Wolf

Well-known member
Wat kan hij nog verliezen. Ja twee wedstrijden, maar niemand die een stuiver zou geven voor Feyenoord op dit moment.
 

inhethoekje

Active member
Als hij nu spelers slachtoffert die hij volgend seizoen weer moet gaan opstellen dan begin je dus klote, helemaal als je weg wordt getikt in de play-offs.
 
Bovenaan