Eredivisie: Speelronde 34

Fabian

Active member
Als hij nu spelers slachtoffert die hij volgend seizoen weer moet gaan opstellen dan begin je dus klote, helemaal als je weg wordt getikt in de play-offs.

Je zal toch moeten ingrijpen. Mocht ik het voor het zeggen hebben, zou ik nu drie spelers slachtofferen...

Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Woudenberg, Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Boetius, Achahbar en Manu.

Karsdorp is geschorst, dus dan maar de minst slechte optie op zijn plaats. Ik had er veel meer kunnen wisselen, maar de reservebank is dan leeg. Toornstra heeft het ook niet bijvoorbeeld, maar dan kom ik uit bij Vilhena of een jeugdspeler. Ik gun een Schuurman een leuker debuut dan in zo'n wedstrijd.
 

inhethoekje

Active member
Je zal toch moeten ingrijpen. Mocht ik het voor het zeggen hebben, zou ik nu drie spelers slachtofferen...

Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Woudenberg, Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Boetius, Achahbar en Manu.

Karsdorp is geschorst, dus dan maar de minst slechte optie op zijn plaats. Ik had er veel meer kunnen wisselen, maar de reservebank is dan leeg. Toornstra heeft het ook niet bijvoorbeeld, maar dan kom ik uit bij Vilhena of een jeugdspeler. Ik gun een Schuurman een leuker debuut dan in zo'n wedstrijd.

Ik snap je helemaal maar als van Bronckhorst nu bv Toornstra gaat slachtofferen mag hij er straks nog 3 jaar mee werken, leuk begin als trainer als er een speler is die weet dat je in zijn ogen een van de schuldigen bent van het debacle.
 

Fabian

Active member
Ik snap je helemaal maar als van Bronckhorst nu bv Toornstra gaat slachtofferen mag hij er straks nog 3 jaar mee werken, leuk begin als trainer als er een speler is die weet dat je in zijn ogen een van de schuldigen bent van het debacle.

Ja, maar je kan zo niet doorgaan. Het is ook prof zijn om de beslissing van de trainer te accepteren. Als je het er niet mee eens bent, ga je toch lekker ergens anders voetballen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Woudenberg, Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Boetius, Achahbar en Manu.

Karsdorp is geschorst, dus dan maar de minst slechte optie op zijn plaats. Ik had er veel meer kunnen wisselen, maar de reservebank is dan leeg. Toornstra heeft het ook niet bijvoorbeeld, maar dan kom ik uit bij Vilhena of een jeugdspeler. Ik gun een Schuurman een leuker debuut dan in zo'n wedstrijd.

Velen zullen zich kunnen vinden in je opstelling.
 

Fabian

Active member
Ik wil een buitenspeler voor de diepte en meer opties zijn er niet. Dan maar hopen op een blinde bevlieging van Manu.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik wil een buitenspeler voor de diepte en meer opties zijn er niet. Dan maar hopen op een blinde bevlieging van Manu.

Die ook nog eens relatief veel scorend vermogen heeft.

Je zou overigens ook Vilhena op de positie van Toornstra kunnen zetten. Manu, Achahbar, Vilhena en Bo?tius zijn het gewend vanuit de jeugd met elkaar te voetballen en combineren over het algemeen makkelijker met elkaar dan met andere spelers binnen de selectie.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ook een optie inderdaad. Maar dat is een keus tussen twee gelijkwaardige spelers denk ik. Ik zou de nummer 10 wel wat dichterbij Achahbar zetten, want Immers stond te dicht op de middenlijn te voetballen.
 

leo1949

Well-known member
Nieuwe bezems vegen schoon
Dus geef Gio een kans om met dit elftal nog iets te bereiken dit seizoen.
 

Fabian

Active member
En brandt hem ook niet af wanneer hij het nu niet kan omdraaien. Zie hier maar vertrouwen in te praten binnen een paar dagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook een optie inderdaad. Maar dat is een keus tussen twee gelijkwaardige spelers denk ik. Ik zou de nummer 10 wel wat dichterbij Achahbar zetten, want Immers stond te dicht op de middenlijn te voetballen.

Als twee middenvelders maar goed zijn voor vier goals en zes assists in een heel seizoen, dan mag je toch van ze verwachten dat ze het merendeel van de verdedigende taken voor hun rekening nemen. Dan kan Vilhena een stuk dichterbij Achahbar spelen. Daarom ook zo lachwekkend dat men vindt dat Immers moet spelen vanwege zijn verdedigende werk. In dat geval hoor je El Ahmadi of Clasie eruit te halen als ze voor het verdedigende werk niet goed genoeg zijn. Stel je toch eens voor als je de luxe had om Ziyech achter de spits te laten spelen. Elf goals en zestien assists. In zijn eentje net zoveel goals en zes assists meer.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Vorig jaar kon Immers bijsluiten en bepalend zijn daardoor. Je wist dat hij zijn tekortkomingen heeft en die komen dit seizoen met zijn teruggetrokken rol op het middenveld triest tot uiting.
 

Cees

New member
Als hij nu spelers slachtoffert die hij volgend seizoen weer moet gaan opstellen dan begin je dus klote, helemaal als je weg wordt getikt in de play-offs.

Dus zal hij heel voorzichtig zijn om spelers te slachtofferen. Hij zal denk ik nu inderdaad nog geen ingrijpende keuzes durven maken. Een tussenpaus zou dat wel kunnen doen.
 

gevegt

Well-known member
Ik snap je helemaal maar als van Bronckhorst nu bv Toornstra gaat slachtofferen mag hij er straks nog 3 jaar mee werken, leuk begin als trainer als er een speler is die weet dat je in zijn ogen een van de schuldigen bent van het debacle.
Een beetje trainer moet dat kunnen managen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is het toch vrij simpel? Vijf wedstrijden op rij heeft Feyenoord gefaald. Iedere trainer zou dan de boel omgooien.
 
Bovenaan