WK voor vrouwen 2023

Raul

Well-known member
De Spaanse bond gaat zelf stappen nemen tegen de speelster. Wat een absurde situatie. Overigens vind ik het schandalig dat De La Fuente deze machista steunt.
 

Raul

Well-known member

gevegt

Well-known member

Raul

Well-known member
Dat eerste ben ik wel gewend.
Het tweede is toch heel gewoon als macho in Spanje?
Ja, volgens je Nederlandse standaard wel, denk ik? Maar bij Rubiales is een macho nogal zacht uitgedrukt. En nee, ik weet niet of ik de Spanjaarden macho vind. Wellicht onder de generatie van mijn ouders.
 

gevegt

Well-known member
Ja, volgens je Nederlandse standaard wel, denk ik? Maar bij Rubiales is een macho nogal zacht uitgedrukt. En nee, ik weet niet of ik de Spanjaarden macho vind. Wellicht onder de generatie van mijn ouders.
Dat denk ik ook. Vooral de mannen die op een net iets te hoge positie staan en het gevoel van de huidige wereld verloren zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Nou ja, de Spaanse politiek was zich er al mee aan het bemoeien. Dus ze konden of dit doen of Spanje straffen voor politieke bemoeienis. Dan lijkt mij dit toch de juiste keuze.
Hoewel de regering het gedrag van Luis Rubiales met Jenni Hermoso heeft veroordeeld, kan Pedro Sánchez hem niet ontslaan. Volgens mij moet de hoogste sportraad geconfronteerd worden met een serieuze klacht en daarna kan er overgegaan worden tot schorsing en verder.
 

Batigoal

Well-known member
Iets met escaleren...

Terwijl als die voorzitter nou had gezegd: "ja ik heb haar vol gezoend, dat was gemeend en gebeurde in een opwelling, maar ik had het niet moeten doen, het was fout en daarvoor sorry" Dan was de hele consternatie na één dag al voorbij.
Maar ja, dan moet je een fout toegeven en sorry zeggen en dat is voor veel mensen nogal moeilijk.
 

Maasveld

Well-known member
Een soap is niet compleet zonder goede plotwending. Er is nu een filmpje opgedoken vanuit de speelstersbus van na de wedstrijd waar toch wel flink werd gelachen om het incident.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, ook al kun je er achteraf om lachen wil nog iet zeggen dat het dan wel goed is. Ik heb het filmpje niet gezien maar ik kan me voorstellen dat dit gebeurt uit ongemakkelijkheid.
 
Bovenaan