WK voor vrouwen 2023

Abubakari

Well-known member
Is beginnen met een heuse/reuze stunt, gastland Nieuw Zeeland boekt tegen Noorwegen zijn eerste WK zege ooit, 1-0.

Nu is Australie-Ierland, we schakelen over naar alleskijker Batigoal. Bati, hoeveel staat het en is het een leuke wedstrijd?
 

Abubakari

Well-known member
Aussies op 1-0 door een benutte penalty.
Niet dat ik kijk, weet ook niet of dit live uitgezonden wordt, maar staat op teletekst.
 

André

Well-known member
is live op ARD Ierland was al paar keer dicht bij de 1-1
afronden is bij die ierse dames niet heel erg goed
 

Batigoal

Well-known member
Nu is Australie-Ierland, we schakelen over naar alleskijker Batigoal. Bati, hoeveel staat het en is het een leuke wedstrijd?
Hehe, ik zet met alle liefde een re-live op van St Kitts & Nevis tegen Panama ofzo, maar dit toernooi gaat zelfs mij te ver om zo nauwgezet te volgen. Zal best (delen van) wedstrijden zien, waaronder de Oranje vrouwen, maar daar blijft het allicht bij.
 

Abubakari

Well-known member
Hehe, ik zet met alle liefde een re-live op van St Kitts & Nevis tegen Panama ofzo, maar dit toernooi gaat zelfs mij te ver om zo nauwgezet te volgen. Zal best (delen van) wedstrijden zien, waaronder de Oranje vrouwen, maar daar blijft het allicht bij.
Morgenochtend 7.00 Filipijnen-Zwitserland.
Klassiekertje hoor.
 

erka

Well-known member
Veel plezier mensen bij deze absolute topsport, waar goed naar elkaar passen, openingen vinden, taktisch vernuft, goed schieten en keepers die bij de bal kunnen de gewoonste zaak van de wereld zijn en balverlies eerder uitzondering dan regel is.

Ik sla weer over.
 
Bovenaan