WK voor vrouwen 2023

JMD

Well-known member
Je kan altijd de vierde official aan één kant neerzetten. Als er belangrijke beslissingen worden genomen (zoals keeper voor de lijn of niet, is de bal over de lijn of niet), gaat dat toch met VAR.
Die houdt altijd de spelers in het midden in 'bedwang'...
 

Raul

Well-known member
Borja Iglesias wil niet meer voor Spanje spelen wanneer er geen veranderingen gaan komen bij de Spaanse bond. Dit kan nog een grotere rel worden wanneer die overtreffende trap van een macho niet opstapt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het ook echt bizar hoeveel mensen het gedrag van die voorzitter wel normaal vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

gevegt

Well-known member
Borja Iglesias wil niet meer voor Spanje spelen wanneer er geen veranderingen gaan komen bij de Spaanse bond. Dit kan nog een grotere rel worden wanneer die overtreffende trap van een macho niet opstapt.
Inmiddels wil niemand meer spelen zolang hij de baas is.
 

JMD

Well-known member
De FIFA heeft Rubiales geschorst, doen ze toch eens iets goed.
Die Rubiales moet verbannen worden, laat dat duidelijk zijn, maar deze actie van de FIFA vind ik toch wel ver gaan (voor het Spaanse deel). De FIFA draait zijn hand er niet voor om om een bond te schorsen als de nationale politiek zich met een nationale bond bemoeit, en dan gaat de FIFA zich nu met SPaanse nationale zaken bemoeien. Dat ze hem internationaal straffen lijkt me zeer terecht, maar voor nationale zaken schorsen, daar gaat de SPaanse bond over lijkt me.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die Rubiales moet verbannen worden, laat dat duidelijk zijn, maar deze actie van de FIFA vind ik toch wel ver gaan (voor het Spaanse deel). De FIFA draait zijn hand er niet voor om om een bond te schorsen als de nationale politiek zich met een nationale bond bemoeit, en dan gaat de FIFA zich nu met SPaanse nationale zaken bemoeien. Dat ze hem internationaal straffen lijkt me zeer terecht, maar voor nationale zaken schorsen, daar gaat de SPaanse bond over lijkt me.

Nou ja, de Spaanse politiek was zich er al mee aan het bemoeien. Dus ze konden of dit doen of Spanje straffen voor politieke bemoeienis. Dan lijkt mij dit toch de juiste keuze.
 
Bovenaan