Situatie Oekraine/Rusland/Oost-Europa

gevegt

Well-known member
Onze held heeft het dus voor elkaar gekregen dat de hele Wagner bende in 1 vliegtuig zat.
Wat een beer! (y)
 

gevegt

Well-known member
Nog even dan.
De BRICS landen zijn het vandaag overeen gekomen dat ze de samenwerking willen uitbreiden met Rusland.
Dit was dus een deal om de macht in Afrika te stabiliseren?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik werd er wel wat cynisch van bij het bezoeken van de herdenkingsplek en het museum van de Nanjing Massacre (wel een aanrader!), de boodschap van vrede en levens respecteren en hoe er een constante onrust bestaat rondom Taiwan. Maar goed, genoeg gelegenheid voor cynisme in China. Veel musea hebben wel ergens aan het einde een kunstmatige link naar Xi.
 

Mario

Well-known member
Ik ben wel benieuwd wat de reactie van Wagner zal zijn na de moord op hun leiders. Ik denk niet dat het onbeantwoord zal blijven, er staan altijd weer nieuwe leiders op. De organisatie is wellicht onthoofd, maar niet weggevaagd.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
BRICS is niet echt een effectieve groep, diverse landen in die groep (vooral India en China) vliegen elkaar regelmatig in de haren. Die groep is meer een kans op wat mooie foto-momentjes dan dat ze echt veel doen.
 

JMD

Well-known member
BRICS is niet echt een effectieve groep, diverse landen in die groep (vooral India en China) vliegen elkaar regelmatig in de haren. Die groep is meer een kans op wat mooie foto-momentjes dan dat ze echt veel doen.
Inderdaad. Terwijl de potentie er daar natuurlijk echt wel is om een flink powerhouse te worden
 

De Wolf

Well-known member
Komen nog vijf landen bij dat clubje wat volgens Vladje vast zijn nieuwe vriendjes zijn.

Egypte, VAE, Saoedi Arabie, Iran en Argentinië.
 
Bovenaan