Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik hoop dat de brandweer op tijd is, you're on fire.

Hopen op (weer) 0-0 bij rust...

Szit... Susa met het geluk van de kampioen. Franse penalty in de laatste seconde die de 5-4 voorkomt, nog immer 4-1 nu. 1-1 is 5-4, Staat het na 90 minuten 2-2 dan is het 7-2 en kan ik het wel zo'n beetje schudden.
 

zwammy

Well-known member
Balen jongen. Maar een Sat?ek of wk is wat andere koek dan zo'n competitie. Dat is alleen voor de allergrootsten weggelegd.
 

Abubakari

Well-known member
Balen jongen. Maar een Sat?ek of wk is wat andere koek dan zo'n competitie. Dat is alleen voor de allergrootsten weggelegd.

IK zou desondanks de Sat? triple (Eredivisiekampioen, Sat? CL winnaar, Sat?-K of WK winnaar) toch wel graag voltooien met dit toernooi.
 

Abubakari

Well-known member
Dat kon dus maar zo zowel hier als in het echt Frankrijk als winnaar worden.

Dit gaat echt pittig, zo niet onmogelijk worden.
 

Susa

New member
Eerlijk is eerlijk ik ben opgelucht dat ik in dit gedeelte van de match geen schade heb opgelopen.

We staan er goed voor. ...
 

Abubakari

Well-known member
De strijd is beslist, ik had 1-0 bij rust en moest zowel de rust als eindstand goed hebben.
Susa gefeliciteerd, je bent de terechte winnaar na je topscores in de ko fase en ook in de finale ga je ruim winnen, dus niks op af te dingen.
 

Susa

New member
Dank u Abu, het ging inderdaad als een speer in de knock out fase. Feels like Itali? 82 die net als ik een beroerde poule fase hadden en vervolgens alles en iedereen versloegen.

Morgen op de platte kar:duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan