Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
8zjyb8.png
 

Abubakari

Well-known member
# Uitslag na de reguliere speeltijd telt
# Reglement bij gelijke stand:

1 juiste aantal goals (voorbeeld Duitsland - Andorra eindigt in 2-3, je hebt 0-3, levert je dus 1 punt op omdat je de 3 voor Andorra goed had)
2 juiste marge
3 aantal treffers in de KO fase



Finale: Te voorspellen
halve Finale rust en eindstand
Portugal-Wales
Frankrijk-Duitsland

(Wie na de halve finales voor staat moet als eerste de finale voorspellen. Om te voorkomen dat degene die voor staat dezelfde voorspelling doet als zijn tegenstander).
Finale rust en eindstand
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Oi Oi Oi finale....

De vraag is natuurlijk of Susa nog een keer zo gruwelijk kan uithalen of dat er te vroeg is gepiekt.
 

U.G.

Well-known member
Zeker knap ja, bijna op z'n Portugees...respect mang ;) hoe die zich voortbewoog in de groepsfase doet me een beetje denken aan de haas en de schildpad. Nooit gedacht dat ie dat nog zou overleven.

Veel succes, maar een Susa is een beest hoor ;)...heb ik me flink in verkeken.
 

Maasveld

Well-known member
Gratuliere Herr de Frisch. Ich habe mein Kraut schon verscho?en gegen Schwammy. Jetzt k?nnte ich mich richten auf ein neues Abentuhr in die Sat?kroketten Eredivisie mit VVV!

Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Schnell mit dem Ball nach Vorne.
Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Schau mal was geht passieren.
Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Die sch?nste Pass seit Jahren.
Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Und dann wird ein Tor, geboren!
 

banshee

Member
Gratuliere Herr de Frisch. Ich habe mein Kraut schon verscho?en gegen Schwammy. Jetzt k?nnte ich mich richten auf ein neues Abentuhr in die Sat?kroketten Eredivisie mit VVV!

Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Schnell mit dem Ball nach Vorne.
Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Schau mal was geht passieren.
Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Die sch?nste Pass seit Jahren.
Hupf, Hupf, Hupf, VauVauVau,
Und dann wird ein Tor, geboren!


Dieses Lied hat seit lange nicht so sch?n angeh?rt wie heute. Vielen Dank daf?r !
 

Abubakari

Well-known member
Oi Oi Oi finale....

De vraag is natuurlijk of Susa nog een keer zo gruwelijk kan uithalen of dat er te vroeg is gepiekt.
Gewoon rustig aan doen, die beker is voor mij bestemd, ga dat nou even niet lopen verprutsen voor mij.

Zeker knap ja, bijna op z'n Portugees...respect man ;) hoe die zich voortbewoog in de groepsfase doet me een beetje denken aan de haas en de schildpad. Nooit gedacht dat ie dat nog zou overleven.
Ja, dat ging wel heel vlot en soepel tegen Portugal, 8-3 ofzo? Maar ik vind niet dat jij jezelf met een schildpad moet vergelijken, de twee wedstrijden daarvoor deed je het toch nog best aardig? :rumcolaa:

Bedankt voor de support mensen, ik zal het nodig hebben tegen cupfighter (en twee keer Sat?bekerwinnaar) Susa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan