Eredivisie: Speelronde 33

JMD

Well-known member
Afgelopen in Alkmaar en Utrecht. Dus Excelsior blijft er in.

Sowieso volgende week dus nog spannend om plaats 3, en wie er 16e of 17e wordt (en waar ze dan uitkomen in het PO-schema)

PEC is nu 6e geworden, het gaat over Heerenveen heen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
YES, Excelsior blijft erin!!!

Zoals verwacht hadden we hier wel de hulp van AZ voor nodig
 

Max

Administrator
Forumleiding
Afgelopen in Alkmaar en Utrecht. Dus Excelsior blijft er in.

Sowieso volgende week dus nog spannend om plaats 3, en wie er 16e of 17e wordt (en waar ze dan uitkomen in het PO-schema)

PEC is nu 6e geworden, het gaat over Heerenveen heen.

Als Feyenoord morgen wint, dan zit jij nog steeds in spanning om plaats drie?
 
G

Gast

Guest
Toch een beetje eerherstel FORZA ZWOLLE!!
Gefeliciteerd Simon en Kralinger dat het bier jullie mag smaken, sowieso een prima seizoen voor Excelsior en vreemd dat jullie het zover hebben laten komen.

Oja gae gefeliciteerd met het halen van de play-ofs!!!:proost:
Ik ga er nog een paar op drinken!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgende week tegen AZ poeslief spelen. Tenzij Feyenoord het morgen weer eens verkloot, maar daar ga ik nog niet van uit.
 

erka

Well-known member
Wat een zaadwedstrijd vandaag. Beide ploegen hadden duidelijk vorige week nog in de benen en bij sommige Groningers zag je het feesten er ook nog wel aan af.
Typische 0-0-draak die Zwolle dan wint. De Leeuw nog op de paal vlak voor tijd.

Die rode kaart van Lam.... Nu mist hij de playoffs, terwijl als het 1-1 was geworden had Zwolle het nog steeds gehaald en ben je er gewoon bij. Echt, wat een domme rode kaart. Ik denk de domste van het hele seizoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Was weer bedroevend wat Ajax liet zien tot de 1-0. Cambuur was zeker voor rust de bovenliggende partij en had toch flink wat kansen. Je zou zeggen dat het weer en de omstandigheden zonder druk tot leuk spel zouden moeten komen maar het was weer niks. Na de 1-0 die uit het niets viel, leek er plotseling wel tempo gespeeld te kunnen worden en kwam men er zowaar regelmatig doorheen. Waarom kan dat niet eerder? Scheidsrechter overigens erg slecht dat hij de Ridder en Makrini er niet beiden met 2x geel vanaf stuurde. Nog 1 wedstrijdje in Dordrecht en dan maar hopen dat ze volgend seizoen er wel zin in hebben.
 
G

Gast

Guest
Boeie!! die rode kaart, Lam is toch niet de beste verdediger van Zwolle.
Die 0-1 geeft net wat meer voldoening.
50 punten!!! Het beste seizoen van PEC Zwolle ooit.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
En Excelsior ook Europa in?
Excelsior heeft vandaag meer gele kaarten gehaald dan Go Ahead Eagles, maar er zijn ook andere factoren die meespelen, waarvan de cijfers niet openbaar worden gemaakt, dus daar valt weinig over te zeggen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dit kan echt niet meer met die Jelle. Staat gewoon verkeerd opgesteld in de goal.
Als ik Maaskant was durfde ik niet met hem de nacompetitie in; dan maar een speler in de goal.
 
Bovenaan