Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

noordooster

Well-known member
Jong Vitesse en UNA winnen beide.
Nu heeft Joseph Oosting met jong Vitesse nog 1 punt nodig uit de laatste 2 wedstrijden. ( of zelfs dat niet eens als UNA nog punten verspeelt. )
Onderin doet Be Quick 1887 goede zaken met een 3-0 winst tegen JVC Cuijk.
 

Unregistere

Well-known member
Uitgerekend vandaag scoort hij dan he. 2-1 verlies, we hadden weer meer verdiend.

Zal je altijd zien inderdaad.

Helaas dus geen winst voor HSC '21 tegen de ploeg met de leukste trainer uit de afdeling. En dus wel winst voor Quick '20 en HBS, dat wordt nog deksels spannend.

JVC Cuijk geeft zoals Unnekuukse al voorspelde wel keurig de punten aan de mannen van bqandy, dus Be Quick neemt afstand van Jong De Graafschap en De Meern. Die laatste ploeg verloor doelpuntrijk van Quick (3-6) en is bijna gedegradeerd.

Westlandia blijft meedraaien in de derde periode door een zege bij Hercules, maar moet Jong Vitesse nog wel boven zich dulden. Daarom is ook de derde plek op de ranglijst belangrijk en daarin staat Westlandia nu drie punten achter op Quick. Zelfs Dongen doet nog mee in die strijd en dat is dan weer niet heel gunstig voor HSC '21.

SJC werd vandaag kampioen in de hoofdklasse A, dus volgend seizoen zijn Sjakie Polak en zijn mannen ook van de partij in de derde divisie zondag!
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Verdiende nederlaag voor JVC Cuijk op bezoek bij Be Quick. JVC Cuijk miste zes basisspelers omdat ze geschorst (Ritzen en Van Zeelst) of niet fit (Alakmak, Broenland, Bosch en Van Boxtel) waren. Dat was teveel van het goede.
Daar komt bij dat er voor JVC Cuijk niets meer op het spel stond. Ook dat zag je terug. De ploeg miste de echte wil om te winnen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mijn gevoel zegt dat we gewoon alle 6 nog te behalen punten nodig hebben om ons rechtsreeks te handhaven.
Ik heb er een hard hoofd in. We missen echte winnaars in de selectie.
Het wordt P/D.
 

bqandy

Well-known member
Verdiende nederlaag voor JVC Cuijk op bezoek bij Be Quick. JVC Cuijk miste zes basisspelers omdat ze geschorst (Ritzen en Van Zeelst) of niet fit (Alakmak, Broenland, Bosch en Van Boxtel) waren. Dat was teveel van het goede.
Daar komt bij dat er voor JVC Cuijk niets meer op het spel stond. Ook dat zag je terug. De ploeg miste de echte wil om te winnen.

Klopt helemaal. Be Quick was wel scherp. Alakmak en Van Boxtel vielen nog wel in. Maar was je er ook?

https://www.tweenul.nl/nieuws/broodnodige-zege-quick-1887-tegen-jvc-cuijk
 

bqandy

Well-known member
Dat kon dus niet slechter qua uitslagen dit weekend. Kennelijk de hele wedstrijd prima meegespeeld met Vitesse en kansen zat gehad, maar wel weer gewoon met lege handen.

Wordt weer lekker ouderwets bibberen de komende weken dus. Volgende week sowieso winnen bij De Graafschap en dan maar hopen dat Dongen uitgespeeld is na volgende week.

Voor ons is dat gunstig. Jullie moeten dan nog vol aan de bak tegen Jong De Graafschap. En gewoon winnen natuurlijk, dan kunnen wij ons hachje mogelijk nog redden via de nacompetitie. Alleen moeten wij dan nog "even" winnen van OFC of Jong Vitesse.
 

Unnekuukse

Active member
Klopt helemaal. Be Quick was wel scherp. Alakmak en Van Boxtel vielen nog wel in. Maar was je er ook?

Nee, vandaag een keer niet. Ook voor ons supporters staat er niet zoveel meer op het spel...
Wel goede informanten.
Alakmak heeft een paar minuten meegedaan. Een hele wedstrijd zat er niet in. Van Boxtel was net terug van een trip naar Spanje en niet fit genoeg voor een basisplaats
 

Unregistere

Well-known member
Mijn gevoel zegt dat we gewoon alle 6 nog te behalen punten nodig hebben om ons rechtsreeks te handhaven.
Ik heb er een hard hoofd in. We missen echte winnaars in de selectie.
Het wordt P/D.

HBS moet naar JVC Cuijk en krijgt Westlandia nog. Die zullen ze toch niet allebei winnen?

En Quick '20 heeft ook geen makkelijk programma met Quick uit en OFC thuis.
 
Ik zie Quick'20 zeker wel 4 punten pakken uit die 2 wedstrijden. Die zijn de laatste tijd echt goed bezig en zitten ook weer in een flow.
HSC moet echt serieus gaan oppakken voor p/d wedstrijden.
 

Jacco

Well-known member
HBS moet naar JVC Cuijk en als je de uitslagen van de laatste weken ziet dan weet je Cuijk weinig tegenstand biedt. Drie gratist punten voor HBS.

HSC'21 moet naar De Graafschap. Die ploeg heb ik onlangs gezien. Spelen leuk, met technische spelers, ze kunnen een tegenstander vastzetten, maar creeeren niet of nauwelijks kansen. HSC lijkt me favoriet, maar misschien dat het er opeens wel allemaal uitkomt bij de Graafschap.

Quick'20 heeft de lastigste tegenstander. Uit naar Quick Den Haag. Zij lijken serieus werk te maken van de derde plek en ook willen ze buurman HBS helpen. Maar goed, Quick is inderaad ook in een flow.
Als Quick'20 wint in Den Haag zie ik het de laatste thuiswedstrijd niet meer misgaan, maar ergens ben ik bang dat Quick'20 de volgende ronde een plek zakt. In dat geval is het maar net de vraag welke belangen Westlandia nog heeft in hun laatste wedstrijd tegen HBS. Ik kan me niet voorstellen dat HSC'21 het laat liggen tegen het compleet uitgespeelde Dongen.
 
Laatst bewerkt:

Jacco

Well-known member

Nou ja, andere prioriteiten is misschien beter verwoord. Het verschil tussen een ploeg die ergens om speelt en nergens om speelt.
Helemaal gratis zullen de punten ook niet zijn, maar JVC is makkelijker te verslaan dan een paar weken geleden, zoals je zelf volgens mij aangaf.
 

Fregge

Well-known member
HSC'21 moet naar De Graafschap. Die ploeg heb ik onlangs gezien. Spelen leuk, met technische spelers, ze kunnen een tegenstander vastzetten, maar creeeren niet of nauwelijks kansen. HSC lijkt me favoriet, maar misschien dat het er opeens wel allemaal uitkomt bij de Graafschap.

Ze hadden anders zat kansen de tweede helft tegen ons in Doetichem. Gelukkig hield onze keeper ons toen op de been. Alweer.
 

Unregistere

Well-known member
Voor we vanmiddag beginnen aan speelronde 33 nog even alles op een rijtje. Spannend!

STAND

1. Jong Vitesse 32-71
2. UNA 32-65
3. Quick 32-57
4. Westlandia 32-54 (+7)
5. Dongen 32-54 (-2)
6. OFC 32-52
7. ADO '20 32-51
8. JVC Cuijk 32-50
9. Hercules 32-45
10. Blauw Geel '38 32-44 (-1)
11. OJC Rosmalen 32-44 (-10)
12. EVV 32-38
13. HSC '21 32-35 (-13)
14. Quick '20 32-35 (-16)
15. HBS 32-34
16. Be Quick 1887 32-29
17. Jong De Graafschap 32-26
18. De Meern 32-25

OFC ??n punt in mindering

Topscorers:

1. Mart van de Gevel (UNA) 27
2. Jordie van der Laan (JVC Cuijk) 25
3. Jeroen Spruijt (Westlandia) 20
4. Thomas Careman (Be Quick 1887) 18
=. Bo van Essen (Jong Vitesse) 18
6. Jedsel Markes (Westlandia) 17
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 17
8. Daan Driever (Be Quick 1887) 16
9. Frank van der Heiden (Quick) 14
10. Brian Boogers (UNA) 13
=. Moustafa Mohammad (Dongen) 13
=. Marlon Versteeg (Jong De Graafschap) 13
13. Fouad Belarbi (Hercules) 12
=. Marc Boshoff (Quick) 12
15. Sead Mazreku (ADO '20) 11
=. Jeffrey Vlug (Hercules) 11
17. Gert Jan van Leiden (ADO '20) 10
=. Diego Meerveld (OJC Rosmalen) 10
=. Ruben Schaken (HBS) 10

quick-voc_1415_5.jpg

Drie goals maakte hij tegen De Meern, Quick-spits Frank van der Heiden
 

de waan

Well-known member
Dit komt niet meer goed. Verliezen van een ploeg die al zo'n beetje dood en begraven was, twee (!) strafschoppen missen, waardoor de teller inmiddels op vijf op een rij staat, al acht wedstrijden niet meer gewonnen en slechts drie doelpuntjes gemaakt in die laatste acht wedstrijden.

En zelfs al winnen we volgende week van Dongen, dan zou het me ook niet verbazen dat Quick'20 OFC met een nulletje of zes oprolt, waardoor we op doelsaldo alsnog het haasje zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan