WK voor vrouwen 2023

Jamel

Administrator
Forumleiding
Duidelijk te zien dat Jonker niet zo naïef is als de voorgaande bondscoaches met denken dat Nederland voetballend de beste van de wereld is. Gewoon overal op het veld lekker irritant zijn en zo de Portugezen totaal uit hun spel halen. Prima.
 

Mommiej

Well-known member
komt omdat alleen de speelsters die belangrijk zijn zonder bal hun niveau halen vandaag, aan de bal haalt alles wat voor Groenen staat totaal geen niveau. Niemand van de voorste 6 speelt beter dan de achterste 5 terwijl je zo veel de bal hebt.
 

Batigoal

Well-known member
Eerste overwinning is binnen! Winnen tegen Vietnam gaat wel lukken, dus de groepsfase komen ze wel door.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Begonnen met een overwinning, prima. Er staat nu tenminste geen grote druk op de wedstrijd tegen de VS.
 

Reinoud

Well-known member
Kunnen we de voorzichtige conclusie dat er geen kleintjes meer zijn al uit de kast trekken? Noorwegen dat verliest, Zweden dat nipt van Zuid Afrika wint en nu dus Frankrijk met puntverlies.
 

Joost

Well-known member
Je kunt beter de conclusie trekken dat sommige landen gezien de spelverhoudingen veel te weinig gescoord hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heeft er nog iemand gekeken?
Op de radio hoorde ik net dat we 1 helft redelijk meededen, maar na rust compleet werden weggespeeld en we van geluk mogen spreken dat het 1-1 bleef.
 

Mario

Well-known member
Ik ben momenteel in Azië dus ik zou het wel hebben kunnen kijken qua tijdstip, maar er is hier niet echt veel aandacht voor. Ik moest het deze ochtend ook vernemen in de Nederlandse media. Prima resultaat lijkt mij voor de dames. Vietnam zal niet echt een probleem zijn mag ik aannemen.
 

Jacco

Well-known member
De volgorde van de wedstrijden is ons voordeel.
Wij tegen een uitgeschakeld Vietnam en Amerika tegen Portugal dat alles of niets speelt
 

Batigoal

Well-known member
In de re-live van de NPO gekeken vanmorgen zonder dat ik de uitslag wist. Leuke wedstrijd. Oranje in de eerste helft wel goed, maar in de tweede helft werden ze bij tijd en wijle flink onder druk gezet. De verdediging stond na het uitvallen van die lange flink te bibberen. Maar dit Amerika is wel te kloppen door de toplanden.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk potje tussen Frankrijk en Brazilië. De welbekende Renard zet Frankrijk vlak voor tijd op voorsprong.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanochtend Italië - Zweden gekeken; beide mogelijke tegenstanders van Nederland in de volgende ronde.
Concept tegen de Italianen is wel bekend; alle ballen er hoog inpompen, daar zijn ze kwetsbaar.
Werd 5-0 voor de Zweden met 3 exact dezelfde goals uit een indraaiende corner. Verder was het verschil minder groot dan de uitslag doet vermoeden. Denk dat Nederland tegen beide teams kans heeft, maar het zeker geen makkie zal worden.
 

André

Well-known member
Denk dat we Zweden beter kunnen ontlopen
Die keepster van Italië :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Denk dat Italië eruit vliegt in de groep
 
Bovenaan