Superbowl

Superbowl


  • Totaal aantal stemmers
    12

ALenstra

Well-known member
Na die eerste fieldgoal naar bed gegaan. Maar wat een baas die Tom Brady. Hoe hij van een hopeloze franchise een winnaar maakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een wedstrijd van Tampa Bay! Kansas City op alle fronten afgetroefd en dus zeer verdiend gewonnen. Wat een baas is Tom Brady!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Goed gevonden man.

Was er ook iemand op Twitter die Tom Brady van doping verdenkt? Ben daar erg benieuwd naar.
 

zwammy

Well-known member
Ik plaats linkjes om te laten zien wat er in de wereld gebeurt. Als jij het er niet mee eens zijn dat er mensen zijn die zo denken moet je zulke berichten niet lezen. Er staat duidelijk dat er mensen zijn die Tom Brady een racist vinden omdat hij juist in deze maand de SB wint, dat kun jij flauwekul vinden of niet, ze zijn er wel. Misschien kun je gewoon of denken, ik laat ze zeveren of je denkt na waarom er mensen zijn die vinden dat hij een racist is? De wereld is nu eenmaal niet zo zwart wit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Er zal ook wel iemand te vinden zijn die vindt dat sneeuw blauw is. Maar moeten we dat belangrijk gaan maken?

Iedere idioot met internet kan op Twitter. Dat je als website daarvan bedient. Niet serieus te nemen.

Waarom zouden we deze losers een podium gaan geven?
 

zwammy

Well-known member
Waarom vind je het losers, misschien hebben ze een andere waarheid? Lomp om ze dan zo te benoemen. Zijn ook mensen met gevoelens, om ze dan dom of onwetend te noemen is zelfs gevaarlijk
 

zwammy

Well-known member
Idd, het zou fijn zijn om het alleen maar over de mooie dingen kunnen hebben, dat is een utopie Jamel
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb tickets binnen voor de London Game Jacksonville Jaguars - Miami Dolphins op 17 oktober! Was een ware run op de kaarten vanochtend, maar op de één of andere manier is het ons gelukt om tickets op de middenlijn op de middelste ring te bemachtigen. Zeg maar de beste tickets van het stadion. Ongelooflijk veel zin in!

We maken er gelijk maar een sporttripje van. Even de Champions League loting afwachten, maar we hebben alvast hospitality tickets voor Arsenal - Crystal Palace op de maandagavond gekocht. Dan hopelijk Liverpool in de Champions League erbij (en anders een andere Engelse club) en nog één of twee andere wedstrijdjes in de buurt.
 

JMD

Well-known member
Hoe kom je aan hospitality tickets voor ARsenal? Dat is bijna niet te krijgen... Of is het (door de matige resultaten van de Gunners) nu een stuk makkelijker?
Het is 1 van de weinige clubs uit Londen die ik nog moet bezoeken, en dat is dus vooral omdat kaartjes vinden voor Arsenal vrij lastig is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe kom je aan hospitality tickets voor ARsenal? Dat is bijna niet te krijgen... Of is het (door de matige resultaten van de Gunners) nu een stuk makkelijker?
Het is 1 van de weinige clubs uit Londen die ik nog moet bezoeken, en dat is dus vooral omdat kaartjes vinden voor Arsenal vrij lastig is.
Gewoon gegoogled. Heb je een PB gestuurd met extra info.
 
Bovenaan