Superbowl

Superbowl


  • Totaal aantal stemmers
    12

erka

Well-known member
Staaltje extreem nationalisme waar Poetin nog een puntje aan kan zuigen.
 

erka

Well-known member
En dan klagen mensen dat het bij voetbal vaak stilligt. Wat een zaadsport blijft het toch. Ik ga pitten.
 

Reinoud

Well-known member
En dan klagen mensen dat het bij voetbal vaak stilligt. Wat een zaadsport blijft het toch. Ik ga pitten.

Wel op een hele andere manier. Goed te volgen en best interessant.

Om zelf te spelen lijkt mij helemaal niets. Veel te tactisch, verschrikkelijk saai om te trainen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vrij saaie pot tot nu toe helaas. De verdedigingen geven niets weg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit was de Superbowl met de minst gescoorde punten ooit. Tegenvallend dus. Maar goed, de halve finales waren fantastisch. En nu een half jaar wachten op het nieuwe seizoen.
 

Mario

Well-known member
Lekker in de VS laten deze saaie sport.

Edit: Waar was gevegt trouwens, heeft Jamel nu alleen moeten kijken?
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Er zaten tijdens de Superbowl minder mensen in het stadion dan tijdens de finale van de MLS-Cup (beiden waren in hetzelfde stadion). American Football is dus een B-sport geworden.
 

JMD

Well-known member
Bij de meest tactische sport van de wereld.

Wat dus meteen de reden is dat het spel zo vaak stilligt en er dus helemaal niks gebeurt. Zelfs 10 km schaatsen is nog interessanter, daar gebeurt tenminste constant wat.
Maar goed, het is een typisch Amerikaanse sport, puur gemaakt voor de commercie, dus die vele breaks zijn nodig.
Idem met honkbal. Op TV valt het niet zo op (als bij am. football), maar toen ik van de zomer bij de Blue Jays in Toronto in het stadion zat viel me pas op hoe vaak zo'n wedstrijd stilligt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Poeh, gelukkig niet gekeken. Waardeloze pot en de verkeerde winnaar.
 
Bovenaan