Speelronde 23

Wie wint de derby van het Oosten

  • FC Twente

    Stemmen: 3 100,0%
  • Go Ahead Eagles

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Na de 0-1 blijkt Almere ineens wel te kunnen aanvallen... Krijgt geen kansen, maar met 0-1 hoeft de bal maar 1x goed te vallen voor de debutant in de eredivisie
 

JMD

Well-known member
En 0-2...

Jammer, we zullen het volgende week zelf moeten doen, Feyenoord verslaan.
 

JMD

Well-known member
Ajax zo meteen met 5 verdedigers in het hele belangrijke duel tegen AZ. Winst voor Ajax is van groot belang, dan staat het weer naast AZ en kan het nog een beetje hopen op plek 3 (wat met de week lastiger wordt omdat Twente weer in vorm komt). Bij verlies is het gat 6 punten naar AZ en moet je je eerst gaan richten op plek 6/7/8 van je af te houden...

Opstellingen
AZ: Ryan,Sugawara,Goes,Bazoer,
Möller Wolfe,Mijnans,Clasie,D.de Wit,
Belic,v.Bommel,Pavlidis

AJAX: Ramaj,Rensch,Sutalo,Hato,Gaaei,
Tahirovic,v.d.Boomen,Sosa,Hlynsson,
Brobbey,Taylor
 

Batigoal

Well-known member
Kunnen we die Ueda al bestempelen als miskoop?
Het is wel opvallend dat juist een aantal dure aankopen van de top 3 (Ivanusec, Zerrouki en Ueda bij Feyenoord, Lang en Lozano bij PSV, bij Ajax vrijwel allemaal) voorlopig niet goed renderen. Weinig directe aanwinsten.
 

JMD

Well-known member
Lang niet goed rendeert??? De duels die hij kon spelen was hij beslissend, is alleen vaak geblesseerd... Dan zou ik niet zeggen dat hij niet rendeert...
 

Batigoal

Well-known member
Lang niet goed rendeert??? De duels die hij kon spelen was hij beslissend, is alleen vaak geblesseerd... Dan zou ik niet zeggen dat hij niet rendeert...
Hij is toch geen directe versterking te noemen als hij voor veel geld is gehaald en vervolgens meer dan de helft van de wedstrijden geblesseerd is?
 

JMD

Well-known member
Hij is toch geen directe versterking te noemen als hij voor veel geld is gehaald en vervolgens meer dan de helft van de wedstrijden geblesseerd is?
Ik vind niet renderen behoren bij je andere voorbeelden. Maar als iemand vaak geblesseerd is dan vind ik dat meer pech, zeker omdat Lang de duels die hij speelde zeer overtuigde.
 

JMD

Well-known member
Dat is snel, Van Bommel op een manier zoals zijn vader ook wel eens scoorde... En die scoorde ook vaak tegen Ajax...
 
Bovenaan