Speelronde 23

Wie wint de derby van het Oosten

  • FC Twente

    Stemmen: 3 100,0%
  • Go Ahead Eagles

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Komt? We zitten al een behoorlijke tijd in de problemen. We stevenen recht op de KKD af. Daar is echt geen redden meer aan...
Klopt ja, maar de 3 ploegen onderin (RKC, Volendam en Vitesse) leken toch echt minder dan Excelsior. Dus leek het (ondanks dat Excelsior niet sterk was) wel goed te komen voor jullie... Maar nu twijfel ik.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Klopt ja, maar de 3 ploegen onderin (RKC, Volendam en Vitesse) leken toch echt minder dan Excelsior. Dus leek het (ondanks dat Excelsior niet sterk was) wel goed te komen voor jullie... Maar nu twijfel ik.
De goede start dit seizoen verbloemde dingen voor ons, maar sinds de interlandbreak in oktober zijn we echt niet beter dan die 3 ploegen. In 16 wedstrijden 1x gewonnen (3-0 tegen Heerenveen) en dramatisch spel.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Hup Almere City!

Ik ben benieuwd. Almere City in Eindhoven maakte best flink indruk hoe ze het achter dicht konden houden. Maar met de schorsingen is de vraag wat er als kwaliteit overblijft. Feyenoord is de laatste weken minder in vorm en speelde tot donderdagavond laat natuurlijk nog in Rome.
 
Bovenaan