Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Belangrijke winst voor Leonidas in Belgi?. Zit er een directe terugkeer naar De SKED in, na die beroerde start?
 

Susa

New member
Altijd leuk om de derby tegen Sparta te winnen, al was het in dit geval een potje dat nergens meer om ging.

Nog 1 potje en dan op naar volgende seizoen!
 

Reinoud

Well-known member
Godzijdank, gewonnen. Op pole position de laatste ronde in en normaal gesproken de titel in eigen hand. Wordt nog een weekje zweten, maar dat heb ik afgelopen week ook al gedaan. Ik ben er even een weekje tussenuit gegaan en heb hier prima weer. Gelukkig heeft mijn assistent Jari de honneurs prima waar genomen.

Weet ik meteen waarom Jari niet bij mij op de bank zat...
 

Abubakari

Well-known member
Volgende week kan jij meehelpen Ajax kampioen te maken, Utrecht - VVV! Mocht Ajax bezwijken onder de druk...
 

Abubakari

Well-known member
Godsamme... SPANNEND!!!!

Mocht het zondag mis gaan, dan mogen jullie rustig weten dat dat oprecht invloed gaat hebben op mijn humeur. :oops:

Maandag trouwens de opening van het Sat? WK Feest (topic), vraag me af of we 32 deelnemers halen, maar dat zien we dan wel weer.
Dus denk maar vast na over welk land je wil.
 

Abubakari

Well-known member
Maar goed. Leuk & aardig die WK perikelen, maar er is eerst nog wat anders, Totale Glorie of Diepe Droevenis. Hup Ajax! (en voor de zekerheid ook Hup Utrecht!).
Mijn vierde titel, wat zou dat mooi zijn! De vierde kroket op het Ajax shirt! Ik moet zeggen dat ik langzaam maar zeker gek van mezelf werd, dan weer zeker zijn dat ik daar een zege voor die in moet vullen en dan opeens weer zware twijfel. Ik ben een zenuwinzinking nabij.:cab:
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax verneukt de titel en ook plek 2.

Excelsior - Ajax 7-4
FC Utrecht -VVV Venlo 6-6
Willem II - Vitesse 10-5

1. VVV-Venlo 34 gespeeld, 61 punten, 217 doelpunten gescoord
2. Willem II 34 gespeeld, 60 punten, 223 doelpunten gescoord
3. AFC Ajax 34 gespeeld, 60 punten, 222 doelpunten gescoord

Was ik er nog bijna met de titel vandoor gegaan. Gefeliciteerd Maasveld.
 

Abubakari

Well-known member
GODVERDOMME. Ik heb Roda-ADO gister van 2-3 in 2-2 verandert, kost me de titel. Kutspel.:hsv:

Gefeliciteerd Maasveld.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een wisselvallig seizoen goed afgesloten. Als kampioen begonnen met een dramatische 1e periode, net niet gedegradeerd, maar daardoor begon ik de 2e periode op een flinke achterstand op de streep. Daarna nog maar erg weinig verloren. Toen we eenmaal veilig waren, verloren we de vorige 2 wedstrijden. Nu wel onze sportieve plicht gedaan door de laatste wedstrijd met 7-4 te winnen, waardoor we dit seizoen goed afsluiten.

Maasveld, van harte gefeliciteerd. Ik verwacht wel een flinke lading sat?kroketten, aangezien onze overwinning jullie de titel heeft bezorgd. ;)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De eindstanden van de laatste speelronde :

Eredivisie :
AZ - PEC Zwolle (Marinos-FC Zwolle Ole) 7-3
Excelsior - Ajax (Kralinger-Abubakari) 7-4
FC Twente - NAC Breda (De Groene Scout-Simon) 4-5
FC Utrecht - VVV Venlo (Reinoud-Maasveld) 6-6
PSV - FC Groningen (Magikan-JMD) 3-8
Roda JC - ADO Den Haag (Satyr-Hankie) 6-7
Sparta Rotterdam - Heracles Almelo (fortuna1987-PES5) (6) 0-5 97 : 17 = 5.705 = 6
Willem II - Vitesse (Pascallovic-Unregistere) 10-5
SC Heerenveen - Feyenoord (SC Heerenveen-Susa) 4-7
Hoofdklasse :
VV de Schutters (zwammy) - SC Cambuur Beloften (Bernardo) 10-9
Leonidas (Mario) - Wanne Eickel (Banshee) 8-6
VC Trynwalden (Suikerbrood) - Beerschot Wilrijk (Kielse Rat) 4-4
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan