Ons Europees voetbaltopic

Batigoal

Well-known member
Er liggen zeker kansen in de return. Dortmund is nou ook niet echt een hoogvlieger. Iets scherper met de kansen om gaan en dan moet het lukken voor PSV.
 

JMD

Well-known member
Precies dit. Elke bal vanaf de zijkant gingen de spelers voor zichzelf of mislukte de voorzet.
En had je nou geen goede kopper staan dan snap ik het nog, maar met De Jong moet dat echt meer...

En ja, Lozano speelde niet goed, maar door zijn acties kwamen er nog in ieder geval vrije trappen (en kaarten) uit. Bakayoko parasiteert al maanden op zijn talent en denkt dat het wel goed gaat komen, daar gaat echt niks meer van uit dan obligate balletjes breed enz...
 

Mario

Well-known member
Leuke pot. Geen penalty, maar uiteindelijk wel een terechte uitslag. Op naar Dortmund, daar liggen zeker nog kansen.
 

JMD

Well-known member
Jep. Penalty was niet terecht, maar het gelijkspel was dat wel.

PSV moet in Dortmund echt scherper voor de goal zijn (en leren aan Bakayoko en Lozano dat ze ook wel eens voor mogen geven) anders is het gewoon einde verhaal.
 

stc

Well-known member
Lozano en Bakayoko hebben helaas oogkleppen voor. Zou misschien beter zijn als beide van positie wisselen, zodat ze een keer de achterlijn kunnen halen en een voorzet gaan geven. Ze komen te veel naar binnen om te kappen voor een voorzet.
 

JMD

Well-known member
Klopt ja. Maar dat vind ik sowieso met buitenspelers tegenwoordig. Sinds Robben lijkt het mode om buitenspelers 'tegendraads' op te stellen. In mijn jeugd haalden buitenspelers de achterlijn, tegenwoordig komen ze daar zelden meer...
 

gevegt

Well-known member
In Duitsland wordt nog steeds schande gesproken over de strafschop. Nu ook weer op ZDF met een scheidsrechter expert die spreekt over een minimaal contact.
 
Bovenaan