Nacompetitie topamateurs

Fregge

Well-known member
Ja hoe anders? "Jongens, OFC speelt volgend jaar niet meer in de Derde Divisie. Laten we een 4e degraderen vanaf de Tweede Divisie"
 

Fregge

Well-known member
Baronie - JOS werd 3-1. De Bredanaren staan dus al met 1 been in de Derde Divisie volgend jaar
 

de waan

Well-known member
Met Swift, WV-HEDW en Ajax in de vierde divisie vinden ze dat misschien ook helemaal niet zo erg.
 

JMD

Well-known member
Stedoco maakt een 2-0 achterstand op de boekhorst goed en gaat naar de finale van de nacompetitie 2e/3e divisie.
 

JMD

Well-known member
Ik was bij GVVV - Hercules.
Voor rust stond de spanning er bij GVVV dusdanig op dat er geen fatsoenlijke aanval op touw gezet kon worden. Hercules was beter zonder groots te spelen. Na rust kwam GVVV via een mooie aanval snel op 1-0 en dat gaf vertrouwen. Het duel golfde heerlijk op en neer en uiteindelijk was er een fraai schot dat voor de 2-0 zorgde. Hercules moest nu maar de tank leek leeg, in de counter maakten de Blauwen er 3-0 van.

Overigens, ik kan me niet voorstellen wat er in de herfst/winter nou lekker is aan spelen om 18.00, maar op een dag als vandaag lijkt me niks heerlijker. Geen geklooi in de echte warmte, gewoon iedereen lekker aan een biertje/frisje met een patatje en/of iets uit de frituur. Heerlijk.
 

JMD

Well-known member
Uiteindelijk een duidelijke overwinning voor GVVV. En ik beschouw hen ook als favoriet tegen SteDoCo.
Jep, eindigden toch ook een flink eind voor SteDoCo in de reuliere competitie?

En ja, het was op papier een duidelijke overwinning, maar de 3-0 was redelijk geflatteerd.
 

JMD

Well-known member
BAronie inmiddels op 1-3 bij JOS/Watergraafsmeer, dus dat lijkt wel beslist...
 

JMD

Well-known member
Het werd nog 4-3, niet genoeg, dus JOS/Watergraafsmeer degradeert naar de 4e divisie
 

JMD

Well-known member
Dat is dan idd nog een kleine pleister op de wonde. Er ontstaat (met evt. HBC (Heemstede) en de Bollenstreekclubs SJC en Ter Leede) een mooie 4e divisie zo.
 

germania

Member
Ik was bij GVVV - Hercules.
Voor rust stond de spanning er bij GVVV dusdanig op dat er geen fatsoenlijke aanval op touw gezet kon worden. Hercules was beter zonder groots te spelen. Na rust kwam GVVV via een mooie aanval snel op 1-0 en dat gaf vertrouwen. Het duel golfde heerlijk op en neer en uiteindelijk was er een fraai schot dat voor de 2-0 zorgde. Hercules moest nu maar de tank leek leeg, in de counter maakten de Blauwen er 3-0 van.

Overigens, ik kan me niet voorstellen wat er in de herfst/winter nou lekker is aan spelen om 18.00, maar op een dag als vandaag lijkt me niks heerlijker. Geen geklooi in de echte warmte, gewoon iedereen lekker aan een biertje/frisje met een patatje en/of iets uit de frituur. Heerlijk.
Hoe was de spits van Hercules(Waterink) speelt volgend seizoen bij De Treffers?
 

JMD

Well-known member
In de eerste helft was die goed aanwezig, na rust ging die mee ten onder met de ploeg
 

JMD

Well-known member
GVVV staat vlak voor tijd 2-0 tegen SteDoCo en keert dus terug in de 2e divisie
 

de waan

Well-known member
Club die daar ook het meest te zoeken heeft in alle opzichten lijkt me.

En de burgemeester van Veenendaal zal een dankgebedje hebben gepreveld.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan