Nacompetitie topamateurs

JMD

Well-known member
Onterecht dat Sparta Nijkerk nu de dupe is geworden.
Dat ben ik met je eens ja. (maar ik kan me ook vinden in het verhaal van Barendrecht)

We moeten gewoon af van de periodes in competities waar gepromoveerd en gedegradeerd kan worden. Of als de periodes blijven, dan ze niet laten eindigen in de slotronde.
 

de waan

Well-known member
Prima en terechte reactie van Barendrecht. Gewoon kappen periodetitels en nummer 2 t/m 4 in het vervolg nacompetitie laten spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Prima en terechte reactie van Barendrecht. Gewoon kappen periodetitels en nummer 2 t/m 4 in het vervolg nacompetitie laten spelen.
De KNVB denkt daar anders over...
 

JMD

Well-known member
Zowel Genemuiden (van Capelle) als ODIN'59 (van Smitshoek) winnen met 3-1 en zijn op weg naar de 3e divisie.
 

bqandy

Well-known member
Kan nog alle kanten op bij de zondagclubs.
AWC - Baronie 1-1
JOS Watergraafsmeer - Kampong 1-0
 

JMD

Well-known member
Zowel Genemuiden (van Capelle) als ODIN'59 (van Smitshoek) winnen met 3-1 en zijn op weg naar de 3e divisie.
En ook de returns leveren dezelfde uitslagen op, 2-3, dus zowel Genemuiden als ODIN promoveren naar de 3e divisie.
 

JMD

Well-known member
Wel mooi dat een van de velden met de mooiste backdrop (ODIN, met dat kasteel) terug is in de 3e divisie
 

SC Heerenveen

Well-known member
Bij Hercules - GVVV was het reuze gezellig in de derde helft met de scheidsrechters en collega scheidsrechters. Zijn er nu weggegaan. Wel gelachen met de Hercules mensen.
 

JMD

Well-known member
GVVV verloor gisteravond met 1-0 bij Hercules. SteDoCo won bij TEC en zo degradeert na de Vogels ook TEC. SteDoCo moet nu tegen VVSB.
 

Pieros

Active member
AWC wint en promoveert. Baronie naar de verliezersfinale.
Had niet verwacht dat mijn invloed zo snel belangrijk zou zijn 😂. Mijn jongste zoon is pas een maandje lid van AWC en na de zomer word ik er jeugdtrainer.
Maar mooie prestatie van de groen witten.
 

Fregge

Well-known member
Ook JOS naar de verliezersfinale. Kampong kon gelijk maken over 2 wedstrijden en won in de verlenging. Zij promoveren.
 
Bovenaan