Kleren maken de man

Mario

Well-known member
Nog altijd liever dan die gasten die dichtbij wonen en nog steeds met de auto komen. Daar snap ik dan weer helemaal niks van. Maar goed ik heb dan ook helemaal niets met auto's...

Maar die ruiken in ieder geval niet naar zweet neem ik aan ...
 

Voetbal-Coach

Administrator
Vandaag korte broek aan getrokken. Roze broek met het Ajax shirt van 2 seizoenen geleden (zwart/grijs roze) omdat het kan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mountainbiken of veldrijden lijkt me daarom juist leuker dan wielrennen. Meer stuurwerk, meer vechten tegen de elementen. Verder hoor ik nooit echt te verhalen van de brokken. Ik heb op de middelbare school wel iemand vlak voor het terug opdraaien op de camping over een boomstronk zien lanceren. Die had zijn sleutelbeen gebroken. Was ook niet echt een snuggere actie van hem. Er was genoeg ruimte.
 

De Wolf

Well-known member
Voetbalshirts op het werk. Dan kan je nog beter in een korte broek en op slippers naar je werk toe gaan.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Moet er wel ff bij zeggen dat wij een jong team hebben en nooit face-to-face contact hebben met een klant. Zelfs mijn baas loopt in korte broek met slippers. Zelfs als hij een afspraak heeft met een Marktplaats oid.
 

Unregistere

Well-known member
Quincy natuurlijk

source.gif
:duim:
 

zwammy

Well-known member
Aha, nooit van gehoord. Maar goed, ik wist ook niet echt dat dat een masker moet voorstellen dat juichgebaar. Moet nog even oefenen.
 
Bovenaan