Kleren maken de man

inhethoekje

Active member
Je moet vooral doen waar je zelf zin in hebt. In deze maatschappij is het echter wel zo dat je niet echt serieus genomen wordt als je iets komt uitleggen in een korte broek.


Als er iemand voor me staat met knokkelknie?n, kalknagels, jubeltenen en een bermuda van 15 jaar oud waarvan deze persoon denkt dat het nog steeds een hip ding is dan kan hij heel serieus tegen me staan te praten maar ik sta hem toch echt in zijn gezicht uit te lachen.

Waarom lopen mensen jaren in een korte broek waarvan de datum van netjes al 10 jaar is overschreden, is dat omdat dat ding maar een paar weken per jaar wordt gedragen?
 

Keyser S?ze

New member
Zeg nou zelf, met zoiets ben je toch niet meer serieus te nemen op je werk....

thumb-e2fe84e1d908653d3855c7519634467a-690x262.jpg
 

De Groene Scout

Well-known member
Morgen demonstratief een jas mee naar kantoor. Het is hier echt te koud. Loop ik een ronde door de produktie is het 40 graden, buiten 32 en dan weer terug naar de werkplek kom ik onder de 20 uit. Echt dat is pas ongezond. Iedereen snottert hier, maar de airco mag niet uit of anders afgesteld worden. Dus morgen een jas aan op kantoor!!!!
 

Batigoal

Well-known member
Morgen demonstratief een jas mee naar kantoor. Het is hier echt te koud. Loop ik een ronde door de produktie is het 40 graden, buiten 32 en dan weer terug naar de werkplek kom ik onder de 20 uit. Echt dat is pas ongezond. Iedereen snottert hier, maar de airco mag niet uit of anders afgesteld worden. Dus morgen een jas aan op kantoor!!!!

Sowieso moeten ze iedereen die zich druk maakt om het af- en aanslaan van een airco op staande voet ontslaan.
 

Keyser S?ze

New member
Stel je voor dat ??n of andere accountmanager voor een verkooppraatje op bezoek komt en hij ziet er zo uit:

korte-broek.jpg


Ik denk dat ik zo maar zou besluiten mijn spullen ergens anders te gaan kopen.
 

Jozsef

New member
Kleren maken de man

De Wolf met z'n witte reet wandelend naar het toiletgebouw. Of nog erger, weer terug.
Ik haat beeldvorming!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan