Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
En Jurjus van De Graafschap en waarschijnlijk ook Kevin van Veen van Motherwell.

Zometeen staat er een betere selectie dan het hele vorige seizoen. Ik hoop dat uitkomt dat degradatie helemaal niet zo erg hoeft te zijn mits je de middelen hebt.
 

Bernardo

Well-known member
Tja van Veen. Is ook geen bewezen goalgetter, heeft maar in 2 seizoenen in zijn carrière de 15+ doelpunten behaald. Regelmatig geblesseerd, vind het best wel een gok en helemaal als je kijkt wat ze voor hem betalen
 

erka

Well-known member
Sja, spitsen zijn sowieso vaak een gok en al helemaal als een spits zoekt die in de KKD-divisie wil spelen.
 

erka

Well-known member
Tweede keeper achter Verrips. Of eerste keeper als ie de concurrentiestrijd wint.

Verrips is ook blessuregevoelig en overtuigt niet bepaald.

Verder verwachtingspatroon omzetten. We hebben het niet over Jurjus in de Eredivisie maar in de KKD. Prima.
 

bqandy

Well-known member
Casper Goedkoop tweede assistent bij FC Groningen. Lukkien neemt hem "mee" van FC Emmen. Goedkoop was eerder al trainer bij de jeugd van FC Groningen.
 

Joost

Well-known member
Ik lees dat Groningen voor Van Veen 500.000 GBP moet neertellen. Dat is bijna 6 ton in euro.
Voor de eerste divisie is dat echt een enorm bedrag.
 

erka

Well-known member
Ze hebben Floris van der Linden van Spakenburg ook geprobeerd. HIj wilde zelf niet want geen full-prof worden,
Jammer, die had ik er wel bij willen hebben. Die kan best wat en er zit een goede kop op.

Verder wel positief over de slagkracht. Dit gaat heel anders dan onder supersukkeltje Fledderus.
 

bqandy

Well-known member
Verdediger Nick Bakker (30) kan een contract verdienen in de voorbereiding. Doorliep de jeugdopleiding van FC Groningen. Daarna FC Emmen. Daar kent hij trainer Lukkien van. Was begin dit seizoen in Saoedi Arabië, maar zat de laatste maanden zonder club.
 

Abubakari

Well-known member
FC Groningen speelt de eerste wedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie tegen Jong Ajax. De thuiswedstrijd in de Euroborg wordt gespeeld op vrijdag 11 augustus om 20.00 uur.

FzpWMAdXwBMFYx-
 

bqandy

Well-known member
Marvin Peersman (32) naar FC Groningen. De Belgische linksback speelde afgelopen seizoen voor Aris Saloniki. Hij was ook bij Dordrecht en Cambuur actief.
 
Bovenaan