Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
Niks inderdaad. Maar de KNVB kan ook moeilijk zeggen: we straffen jullie niet want de burgemeester heeft dat al gedaan.

Wel mooi dat na de burgemeester nu ook de KNVB de club aanpakt. FC Groningen is niet in control, heeft er lang niet genoeg aan gedaan en mag dat voelen.
 

Abubakari

Well-known member
647b1ff26cba7-CB716C8E-679F-4B84-AAE3-EF6482943507.jpeg

De weg naar boven is ingeslagen erka, rust bij de bekerfinale Groningen o14-Utrecht o14: 1-0.
 

Mario

Well-known member
Assistent-trainer Marcel Groninger maakt de overstap van Jong Oranje naar FC Groningen.

Klinkt logisch ...
 

Abubakari

Well-known member
Assistent-trainer Marcel Groninger maakt de overstap van Jong Oranje naar FC Groningen.

Klinkt logisch ...
bqandy en ik spraken hem vorige week nog bij BQ1887. bqandy vermoedde al dat Lukkien en Groninger herenigd zouden worden maar toen wilde Groninger (of Marcel zoals ALenstra hem zou noemen) niks loslaten. Hij wilde ook wel met Erwin (vd Looi) mee naar het buitenland. Maar wel gewoon de FC dus. Leuk.
 

bqandy

Well-known member
Assistent Alfons Arts vertrekt ook bij FC Groningen. Zou me niks verbazen als Marcel Groninger (nu assistent jong oranje) die rol gaat krijgen. Geboren en getogen in Selwerd, Groningen. Groninger wil in ieder geval graag weer met Lukkien samenwerken. Waren eerder beide assistent bij de FC.
Mooi uitgekomen dus. Maar ook niet echt een verrassing. Ik kom Marcel met enige regelmaat tegen en dan praat je natuurlijk over het spelletje. Alleen jammer dat hij me donderdag het primeurtje niet gaf. :) Maar logisch, dat moet dan via de clubkanalen.
Er wordt nogal wat slap geouwehoerd over FC Groningen DNA en zo. Maar dan heb je dat met Lukkien/Groninger wel in huis.
 

erka

Well-known member
Kan ik niet beoordelen. We gaan het zien.

Wat Groningen nu doet is alleen mensen halen in de staf die goed liggen in de achterban. Precies omgekeerde van de afgelopen drie jaar.
 

bqandy

Well-known member
Na verdediger Marco Rente van Heracles komt ook rechtsback Daniël Beukers over van AZ. Speelde in het O-19 elftal en in Jong AZ.
 
Bovenaan