Ga je mee naar het stadion?!

Reinoud

Well-known member
Real Sociedad altijd al een keer willen zien spelen. Daarbij zag Triaton vorige keer dat ik langs fietste er wel erg dicht uit. Even controleren of ze nog open zijn dus ;)
 

Jozsef

New member
Hebben we al niet eerder tegen Sociedad gespeeld?
Ik ben namelijk meestel snel vergeten tegen wie we spelen met zo'n meeting.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Hebben we al niet eerder tegen Sociedad gespeeld?
Ik ben namelijk meestel snel vergeten tegen wie we spelen met zo'n meeting.

Dacht het niet. Wel al Getafe en Mallorca.

Ik ben er overigens ook bij. Net zoals volgens mij al die andere meetings.
 

erka

Well-known member
Misschien kom ik ook wel weer ns, al een tijdje niet geweest maar 29 juli heb ik vakantie.
 

Fabian

Active member
Als ik extra kaartjes moet halen, hoor ik het wel via dit forum.

Ik weet niet wanneer de kaartverkoop begint, maar ik ben nu op vakantie en mijn telefoon is letterlijk verzopen. Dus ben niet heel anders bereikbaar. En ach... weer eens DVK.
 

Unregistere

Well-known member
Hebben we al niet eerder tegen Sociedad gespeeld?
Ik ben namelijk meestel snel vergeten tegen wie we spelen met zo'n meeting.

Ja, in 2014 was het ook Feyenoord - Sociedad. Was op de dag dat de slachtoffers van MH17 herdacht werden. Er werd toen nog een groot spandoek ontrold in de Kuip. Ik was toen bij die wedstrijd aanwezig. Te Vrede scoorde nota bene, een van de slechtste spitsen die Feyenoord heeft gehad.
 

Jozsef

New member
We hebben die vrijdag de laatste boot vanaf Terschelling dus een hotelletje scoren in Friesland is wel zeker.
Zal er dus sowieso voor en wrs tijdens de wedstrijd niet bij zijn. Na de wedstrijd misschien wel mee de stad in.
 

Fabian

Active member
Wie gaan er allemaal mee? Wellicht kunnen we inventariseren hoeveel en welk vak er beschikbaar is. Vanaf zaterdag gaan de kaarten in de verkoop.
 

JMD

Well-known member
Ik ben er bij dit duel niet bij, maar zit misschien wel in de Kuip bij de competitie-opener tegen FC Twente...;)
 
Bovenaan