Ga je mee naar het stadion?!

Jozsef

New member
Ik zie nu dat 't zaterdagavond 11 maart om kwart voor 9 is. En ik heb mij in een dolle bui opgegeven voor de halve marathon in Den Haag op......... zondag 12 maart. :oops:
Gaat 'm dus niet worden heren. Hele winter in weer en wind trainen, en dan alles vergallen door een avondje zuipen. Jammer, maar komt helaas klote uit dit keer.
 

Jozsef

New member
Vinden jullie 't ook zo erg van Henk Schouten? Loop er al dagen mee rond, en ik ken de lieve man amper.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vinden jullie 't ook zo erg van Henk Schouten? Loop er al dagen mee rond, en ik ken de lieve man amper.

We hadden het er op whats app al over. Ik geloof dat Fabian een kaartje ging sturen. Doe ik misschien ook wel. Zelden zo'n aardige man ontmoet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In een groepschat opperde Eloy het idee om een halve seizoenkaart voor Excelsior aan te schaffen. Ze spelen nog 8 wedstrijden. Geen enkele overlapt met Feyenoord, met de kanttekening dat op de dag van Excelsior - Ajax (14:30 uur) je om 12:30 uur Heerenveen - Feyenoord hebt. Maar die pot kunnen we dan gewoon in de kantine kijken.

Iemand interesse?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Excelsior - Feyenoord enalaatste wedstrijd. Klein detail. Ik zie het wel zitten mits meer instappen.
 

gevegt

Well-known member
In een groepschat opperde Eloy het idee om een halve seizoenkaart voor Excelsior aan te schaffen. Ze spelen nog 8 wedstrijden. Geen enkele overlapt met Feyenoord, met de kanttekening dat op de dag van Excelsior - Ajax (14:30 uur) je om 12:30 uur Heerenveen - Feyenoord hebt. Maar die pot kunnen we dan gewoon in de kantine kijken.

Iemand interesse?

Nee.
 

Susa

New member
Ik heb een Vitesse clubcard, kan ook handig zijn als we op 23 april kampioen worden in Arnhem :duim:
 

fr-keff

Active member
Feyenoord speelt op zaterdag 29 juli de openingswedstrijd van het seizoen 2017-2018. Het Spaanse Real Sociedad is de tegenstander in de traditionele oefenwedstrijd in eigen stadion voorafgaand aan het nieuwe seizoen. De aftrap is die dag om 14:30 uur.

De meeting dus op zaterdag? ;)
 

Ivanhoe

Active member
Misschien alvast even inventariseren wie er dit keer bij is?

Aanwezig:
Jamel
Ivanhoe


Ik ga er van uit dat de voorzitter van de Rotary divisie Oosterbeek ook aanwezig is?
 
Bovenaan