'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

Shayman

New member
Uiteraard is Labyrat een misselijkmakend zeikerdje die het nooit zal laten om een tegenstander te naaien maar ik denk toch ook wel dat Kaziempje z'n torretjes heeft los gelaten.
 

JMD

Well-known member
Het zegt veel dat er werkelijk geen enkele beelden van zijn en tot dusver het geluid alleen van de voormalig PSV publiekslieveling komt. Ik gok dat Kazim helaas vrijuit gaat.

Dat is de voormalig publiekslieveling van de PSV-supporters zeer zeker.
Een kleine irritante zuignap met gangstermaniertjes die stoer doet voor de camera en vervolgens een potje staat te grienen. Kijk, hij heeft me geslagen.
Als Kazim hem een echt beuk geeft, dan gaat ie echt gestrekt en wordt ie per brancard afgevoerd.

Ik dacht al, wanneer gaat er een verwijzing naar Labyad's PSV-verleden komen. Duurde toch nog betrekkelijk lang.
 

JFK

Well-known member
Ik dacht al, wanneer gaat er een verwijzing naar Labyad's PSV-verleden komen. Duurde toch nog betrekkelijk lang.

Ik wilde eigelijk typen kutmarokkaan, maar ik wist niet of dat mocht volgens de huisregels, vandaar.
 

De Wolf

Well-known member
Mag ik ook

Calimero_2.jpg
 

Shayman

New member
Btw. er zijn op dit moment 210 mensen die dit topic lezen.
Dat komt omdat ik mijn wijsheid verspreidde. Valt me toch nog tegen trouwens dat het onder de 1.000 blijft, hopelijk wordt dat nog wel wat meer want dit streelt mijn ego slechts matig.
 

JFK

Well-known member
Dat komt omdat ik mijn wijsheid verspreidde. Valt me toch nog tegen trouwens dat het onder de 1.000 blijft, hopelijk wordt dat nog wel wat meer want dit streelt mijn ego slechts matig.

Je kan ook zeggen, de opkomst is zo laag, dat dus niemand op jouw mening zit te wachten.
 

De Wolf

Well-known member
Als die gasten nu ook eens registreren en meeposten...

Mag ik hier ook even mopperen op Rutten. Hopelijk winnen ze volgende week. Zijn we van die vent af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
:duim:

Kan je even uitleggen aan de Feyenoordsupporters wat die ronde dingen zijn? Hebben ze al lang niet meer gezien. :)

Daar ga je ons in ieder topic nog wel aan herinneren tot het moment dat een andere club de schaal omhoog houdt. Hup andere kampioen!

Als die gasten nu ook eens registreren en meeposten...

Mag ik hier ook even mopperen op Rutten. Hopelijk winnen ze volgende week. Zijn we van die vent af.

Of we winnen of niet, van Rutten zijn we neem ik aan wel af na komen zondag. Ik mag toch aannemen dat men ook wel inziet dat vijf desastreuze potten op rij gewoon iets teveel van het goede is.
 
Bovenaan