'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

Fabian

Active member
Beenhakker heeft de jeugdopleiding eigenlijk onderschat. Hij haalde allerlei onbeduidende spelers binnen die al snel weer vertrokken. Ik kan me een Simon herinneren, een Larsen, Van Beukering, Babovic... die Rus... drama natuurlijk. Je hebt geen geld, maar houd je verre van dit soort spelers.

Toen had gewoon de kaart de jeugd veel harder gespeeld moeten worden. En dan inderdaad profcontracten voor spelers als Rekik die toen nog wel jong was, maar wel de toekomst van Feyenoord had kunnen zijn. Geef daar dan dat beetje budget aan uit wat je toen had.
 

Maasveld

Well-known member
Ik kan me heel veel vage spelers nog wel voor mijn geest halen als ik hun naam zie, maar bij Simon heb ik echt geen flauw idee.
 

Fabian

Active member
Ik kan me heel veel vage spelers nog wel voor mijn geest halen als ik hun naam zie, maar bij Simon heb ik echt geen flauw idee.

Dat bedoel ik. We hadden geen cent te spenderen zo wat, maar kom dan ook niet met dit soort onzin aan kakken als TD zijnde.

Het zegt al genoeg dat mensen hem vergeten zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik kan me heel veel vage spelers nog wel voor mijn geest halen als ik hun naam zie, maar bij Simon heb ik echt geen flauw idee.

Ik moest ook even googlen inderdaad.

Dat jaar onder Gullit was ook een drama qua aankopen. Wat die binnenhaalde... Ostlund, Gibbs, ...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat bedoel ik. We hadden geen cent te spenderen zo wat, maar kom dan ook niet met dit soort onzin aan kakken als TD zijnde.

Ik zag bij FC Rijnmond een lijstje voorbij komen van zijn aankopen bij Sparta. Dat is ook geen best lijstje.
 

gevegt

Well-known member
Beenhakker heeft de jeugdopleiding eigenlijk onderschat. Hij haalde allerlei onbeduidende spelers binnen die al snel weer vertrokken. Ik kan me een Simon herinneren, een Larsen, Van Beukering, Babovic... die Rus... drama natuurlijk. Je hebt geen geld, maar houd je verre van dit soort spelers.

Toen had gewoon de kaart de jeugd veel harder gespeeld moeten worden. En dan inderdaad profcontracten voor spelers als Rekik die toen nog wel jong was, maar wel de toekomst van Feyenoord had kunnen zijn. Geef daar dan dat beetje budget aan uit wat je toen had.

Ik betwijfel of Beenhakker enige invloed had op dat laatste.

Er kwam toen toch ook een speler die door zijn vader betaalt werd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stefan Babovic, Stefan Babovic, zijn pa betaalt, hij kost ons niets, Stefan Babovic.
 

Maasveld

Well-known member
Dat bedoel ik. We hadden geen cent te spenderen zo wat, maar kom dan ook niet met dit soort onzin aan kakken als TD zijnde.

Het zegt al genoeg dat mensen hem vergeten zijn.

Een beetje speculeren op een "exotische" verrassing, zoals we Beenhakker kennen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Philippe Leonard, dat was nog de grootste miskoop. Depressief na een potje tegen Ajax.

Maar het blijft toch gek. Hoe kan een speler die zolang bij AS Monaco speelde en wat interlands speelde voor Belgi? zo verschrikkelijk slecht zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Maar het blijft toch gek. Hoe kan een speler die zolang bij AS Monaco speelde en wat interlands speelde voor Belgi? zo verschrikkelijk slecht zijn.

Ik had er ook meer van verwacht. Daarna is het ook nooit meer wat geworden met hem.
 
Bovenaan