Filmtopic

MWLC

Well-known member
Heb net The First Purge gekeken (2018). Nu heb ik 3 delen gezien,er is er volgens mij nog 1. Maar vond deze toch wel behoorlijk goed. Veel actie met behoorlijk veel geweld.
 

Abubakari

Well-known member
De 5 beste films die ik in de bios zag + de 5 slechtste/meest tegenvallende van 2018

5c06a78884767-top5-flop5_2018.png
 

zwammy

Well-known member
2 Oscars gewonnen, heb er nog nooit van gehoord. Hoelang duurt het voordat die op netflix komt?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb een serieuze vraag: Star Wars, ik heb misschien ooit eens ??n film gezien. Nou heb ik op Netflix alle elf seizoen van The Big Bang Theory (weer) eens gezien en daar gaat het vaak over Star Wars. Maar ik ken het dus niet.

De vraag is, er worden verschillende volgordes geadviseerd... 4,5,6,1,2,3 en 1 t/m 6 achter elkaar. Waarom en wat is de goede?
 

Hankie

Well-known member
1 t/m 6 is op basis van het verhaal en de andere is op basis van uitkomst (en hoe Lucas het bedoeld heeft). Anders is na 3 de overgang naar 20 jaar terug best even schrikken
 

erka

Well-known member
Ik zou 4, 5, 6 kijken en dan 1, 2 en 3, en dan evt. de nieuwe. Bij 1 en 2 Prozac nemen.
 

Batigoal

Well-known member
Als het je alleen te doen is vanwege referenties en eindelijk weten waar het over gaat, dan zou ik gaan voor:
Star Wars IV: A New Hope
Star Wars V: The Empire Strikes Back
Star Wars VI: Return of the Jedi

Bevalt het je, dan waardeer je I, II en III automatisch ook wat meer. Maar aangezien die van een minder niveau zijn zou ik daar niet mee beginnen. Plus de belangrijkste en leukste verhaallijnen uit de hele reeks zitten toch in IV, V en VI. De nieuwe twee films van de laatste jaren, VII en VIII zou ik alleen kijken als je tijd teveel hebt. VIII misschien zelfs alleen als je dronken bent ofzo.
 
Bovenaan