Filmtopic

Mario

Well-known member
Gisteravond een poging gedaan om de veelgeprezen Birdman te zien ... na een halfuur afgezet, wat een k*t film.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Vrouwtje wilde persee '50 Shades of Grey' kijken.. Wat een tyfusfilm is dat zeg.. Vond zij gelukkig ook.

Daarna 'De Infriltrant' gekeken met Nasrdin Chad en Appa, wel grappig alleen verhaal stelde mij een beetje teleur. Had ik anders gedaan ;-)
 

Voetbal-Coach

Administrator
Hahaha, nee over criminele Marokkanen

Wel grappig trouwens, heb aankomende week een afspraak staan met Appa voor een website. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die Appa is die rapper met dat zionisme gelul en ondertussen de racisme kaart trekken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Filmtopic

Die jongens zwaaien ook met vlaggen van Isra?l en gaan met een anti-semiet om?
 

Voetbal-Coach

Administrator
Veel jongens van de harde kern hebben niet veel met Israel of dat ge-Jood in de ArenA. Appa is een Amsterdamse jongen en al sinds kleins een fan van Ajax. Daarnaast kent hij ook de echte reden wel achter het het Joden gedoe.

Hij heeft inderdaad bepaalde uitspraken, die hij beter op een andere manier kan zeggen. En ook bepaalde tweets zijn niet slim, maar vaak gaat daar wel iets aan vooraf. Overigens bewondrt ik wel zijn inzet voor hetgeen waar hij voor staat, denk dat vele een voorbeeld kunnen nemen aan zijn doorzettingskracht als het gaat om idealen.
 

Shayman

New member
Hij heeft inderdaad bepaalde uitspraken, die hij beter op een andere manier kan zeggen. En ook bepaalde tweets zijn niet slim, maar vaak gaat daar wel iets aan vooraf. Overigens bewondrt ik wel zijn inzet voor hetgeen waar hij voor staat, denk dat vele een voorbeeld kunnen nemen aan zijn doorzettingskracht als het gaat om idealen.
Ik vind het altijd wel prettig als dat soort mensen gewoon gelijk hun ware aard laten zien; weet je gelijk wat voor soort mensen het zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Genoeg wolven in schaapskleren inderdaad. Neemt niet weg dat media over het algemeen dermate blind zijn dat ze het toch niet willen zien.
 

Shayman

New member
Toch netjes dat je zulke 'gasten kent' . Heel die naam zegt me helemaal niets.

De holocaust was er echt niet en die boefjes die hun automatisch geweer lichter maakten door de kogels te verwijderen richting politie deden dat vooral omdat ze werden gediscrimineerd. Dat is een beetje de strekking.
 

zwammy

Well-known member
Iedereen zijn eigen mening, ik heb ook vrienden die ik niet openbaar hun mening moet laten geven over bepaalde zaken.
 

Voetbal-Coach

Administrator
De holocaust was er echt niet en die boefjes die hun automatisch geweer lichter maakten door de kogels te verwijderen richting politie deden dat vooral omdat ze werden gediscrimineerd. Dat is een beetje de strekking.
Iedereen begint inderdaad over die Holocaust-ontkenning als het om Appa gaat. Dit zijn inderdaad dingen die hij beter niet kan zeggen.

Nu heb ik dat een beetje gevolgd en ging dit over het vrije woord, die in zijn ogen niet voor iedereen geldt. Over de islam en moslims mag alles worden gezegd, en hij wilde laten zien dat andersom blijkbaar niet het vrije woord geldt.

Ik ben het overigens niet altijd met hem eens. Wel waardeer ik de inzet die hij toont voor zijn idealen, ongeacht of ik deze idealen deel. Beter dan anoniem op het internet schreeuwen en er vervolgens niets mee doen. PVV stemmen en tegen je buitenlandse vrienden zeggen dat je PVDA stemt...

Nogmaals, ik deel zijn idealen niet, en achter bepaalde dingen sta ik niet, maar dat wil niet zeggen dat ik hem geen toffe peer kan vinden ;)
 

miklo

Member
Gisteravond Dawgfight gezien, een documentaire over backyard vechters in Miami op Netflix.
Toch wel erg interessant, sinds Kimbo Slice (die ook uit dezelfde buurt komt) het heeft geschopt tot betaald MMA vechter is het Backyard fighting voor deze gasten nog meer een mogelijkheid om uit de armoede te komen die er heerst. Mooi om te zien dat deze gevechten daar onder jong,oud, man en vrouw leeft en een soort uitweg is voor het criminele leven (of toch niet). Zelfs de politie is daar fan ondanks dat het illegaal is. Een aantal incidenten met de 'hoofdrolspelers' tijdens de opnames van de documentaire laat het leven in die buurten goed zien. Wat mij betreft een aanrader.
 
Bovenaan