FC Groningen - Feyenoord

Miramar

Well-known member
Het leuke is dat volgend seizoen Nelom, Kazim, Manu enz enz er ook weer bij zijn....ik heb er zo genoeg van.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het voordeel is dat Dammers volgende week waarschijnlijk op de bank zit. Ik snap echt niet dat hij niet gewoon minuten krijgt bij dit soort situaties.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het voordeel is dat Dammers volgende week waarschijnlijk op de bank zit. Ik snap echt niet dat hij niet gewoon minuten krijgt bij dit soort situaties.

Is het ook eens duidelijk dat nog een jaar Mathijsen geen goed idee is.
 

Jozsef

New member
Ik heb mijn zondag beter besteed, heren. Ben blij toe. Dit zag je alweer aankomen, de zoveelste zaadpot.
Rutten genomineerd voor trainer van het jaar, en bijvoorbeeld een Jurgen Streppel niet. Wat een giller!
 

erka

Well-known member
Wat een incompetente l*l is die Higler toch. Man man man.

Inderdaad. Wat een ongelofelijke zak hooi is dat.

Verder hebben we onszelf te kort gedaan. Hadden natuurlijk moeten winnen tegen dit dramatische Feyenoord. Kansen zat gehad.

Ik vond Feyenoord trouwens ook behoorlijk irritant. Steeds voor de bal lopen, steeds net ff vervelend staan doen, veel zeuren om een kaart. Je zag de spelers van Groningen zich daar ook vreselijk aan ergeren. Maar ze moesten zich inhouden want voordat je het weet heb je rood van deze flapdrol met een fluitje en dan mis je de bekerfinale. En omdat Higler eigenlijk alles liet gaan ontspoorde het aan het eind toch nog. En dan zie je dat hij echt 0,0 overwicht heeft op de spelers. Lachwekkend. Prullenbak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien heb je geluk en komen er nog een paar wedstrijden bij.

Dan blijft het bij twee wedstrijden. Je vliegt er gelijk uit met deze instelling.

@Erka: FC Groningen is al jarenlang de grootste zeikploeg en kaartzeikclub van alle tegenstanders die ik tegen Feyenoord zie spelen. Ook vandaag weer de toneelvereniging.
 
Bovenaan