FC Groningen - Feyenoord

fr-keff

Active member
1527.png
1518.png


Een week voordat FC Groningen massaal naar Rotterdam afreist zal eerst de club die normaal de Kuip als thuishaven gebruikt de reis richting het Noorden maken. Feyenoord dat al zo goed als zeker leek van plek drie zal de winst mee moeten nemen uit Groningen. Vitesse dat al maanden op dreef is hijgt namelijk harder dan ooit in de nek van de mannen van Fred Rutten. Na duur puntverlies uit bij Willem II en de nederlaag op eigen veld tegen Go Ahead Eagles is het verschil nog maar slechts vier punten. Over twee weken is het Feyenoord - Vitesse in de kuip bij puntverlies zou dat wel eens en cruciale wedstrijd kunnen gaan worden.

Voor FC Groningen ziet de wereld er heel anders uit. Voorlopig lijken de play-offs voor de hand te liggen mocht de bekerfinale verloren worden. Wint Groningen de beker zal het seizoen geslaagd zijn en de club zich kunnen gaan richten op het volgende seizoen. Groningen wist de laatste twee wedstrijden wel winnend af te sluiten. 3-2 op eigen veld tegen Cambuur en afgelopen weekend overtuigend met 1-4 bij Willem II.

We moeten al terug naar december 2012 als we Groningen een puntje willen zien pakken tegen Feyenoord. De vier wedstrijden daarna werden allemaal gewonnen door de Rotterdammers. Daar zitten dan wel drie thuiswedstrijden bij. Vorig seizoen won Feyenoord ook in een belangrijke fase van het seizoen met 0-2 in de Euroborg. Eerder dit seizoen won Feyenoord thuis met 4-0.

2_3e625bb27a.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk weten we een punt mee te nemen uit Groningen. In dat geval is een overwinning thuis tegen Vitesse genoeg om zowel AZ als Vitesse achter ons te laten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaaaaaaap. Weinig nachtrust gehad, dus ik kan ieder moment in slaap vallen.
 

Keyser S?ze

New member
Volgens het AD is Feyenoord bij winst op Groningen zeker van de 3e plaats. Rekenen is schijnbaar te moeilijk voor de sportredactie daar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen Van Beek, Clasie en Vermeer zijn het Oranje tenue waard.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alleen Van Beek, Clasie en Vermeer zijn het Oranje tenue waard.

Die drie spelen vandaag prima. Toornstra ook wel ok?. De rest matig en Nelom dramatisch. Gelijk wisselen na dat nonchalante gedoe.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Groningen - Feyenoord

Blij als dit seizoen erop zit. Ik ben er wel klaar mee. Zit men te zeiken na de nederlaag tegen Go Ahead Eagles, maar tegen Willem II was het ook al schandalig slecht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blij als dit seizoen erop zit. Ik ben er wel klaar mee. Zit men te zeiken na de nederlaag tegen Go Ahead Eagles, maar tegen Willem II was het ook al schandalig slecht.

Vandaag winnen en het seizoen is gelukkig zo goed als voorbij. Dan kunnen we ons focussen op het volgende.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vandaag winnen en het seizoen is gelukkig zo goed als voorbij. Dan kunnen we ons focussen op het volgende.

Lijkt me dan inderdaad wel veilig. Ik zie AZ niet alle drie de resterende wedstrijden winnen. Vandaag winnen moet ik overigens ook nog maar zien gebeuren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lijkt me dan inderdaad wel veilig. Ik zie AZ niet alle drie de resterende wedstrijden winnen. Vandaag winnen moet ik overigens ook nog maar zien gebeuren.

Ik ook. Het is echt zo slecht. Inspiratieloos, futloos. Schandalig eigenlijk.
 
Bovenaan