De Trainer van PSV

Mario

Well-known member
Willy, één van de broers Rene en Willy van der Kerkhof kwam met de oplossing. Ze moesten Ronald en Erwin Koeman halen. Alleen vond hij het jammer dat ze bij het Nederlands elftal zaten.

Tot zover Willy. Vermoeiende man.
Prima spelers idd, Ronald schijnt wel een goede verdediger te zijn. Wellicht ook wel een optie om hem de vrije trappen en penalty's te laten nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boem Boem Theo kampioen met PSV Onder 18 door Ajax Onder 18 van de mat te vegen en na strafschoppen te winnen. Lijkt mij duidelijk wie de volgende trainer van PSV 1 moet worden. Gegarandeerd vuurwerk!
 

stc

Well-known member
Ik vraag mij eigenlijk af als PSV binnen 4 weken geen technische staf heeft, wie er dan voor de groep gaat staan als trainer bij de eerste training.
Faber? Ramzi?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fred Rutten is in zijn interviews na de wedstrijd gewoon aan het solliciteren om volgend seizoen weer hoofdtrainer te worden. Wat vinden we daarvan?
 

JFK

Well-known member
Fred Rutten is in zijn interviews na de wedstrijd gewoon aan het solliciteren om volgend seizoen weer hoofdtrainer te worden. Wat vinden we daarvan?
Ik word altijd ontzettend moe van Fred Rutten.
Is nooit duidelijk en als het een beetje te moeilijk wordt, dan gooit hij de handdoek in de ring.
 

JMD

Well-known member
Ik word altijd ontzettend moe van Fred Rutten.
Is nooit duidelijk en als het een beetje te moeilijk wordt, dan gooit hij de handdoek in de ring.
PLus dat zijn teams altijd dramatisch worden aan het seizoeneinde... Dus liever niet.
 
Bovenaan