De Trainer van PSV

stc

Well-known member
Met het materiaal van PSV is het een wonder dat jullie Europees hebben overwinterd en jullie hebben kunnen handhaven in de eredivisie. Ook nog eens twee nationale prijzen gepakt.
Materiaal is gedeeltelijk ook gewoon bagger en niet PSV waardig. Belangrijker is dat de directie zsm een nieuwe trainer aanstelt. Het wordt dan weer een bagger seizoen volgend seizoen als ze lang wachten.
 

Mario

Well-known member
Met het materiaal van PSV is het een wonder dat jullie Europees hebben overwinterd en jullie hebben kunnen handhaven in de eredivisie. Ook nog eens twee nationale prijzen gepakt.
Als zelfs Feyenoord een keer kampioen kan worden zal die Eredivisie ook niet al te sterk zijn. We zijn natuurlijk geen AZ.
 

Mario

Well-known member
Materiaal is gedeeltelijk ook gewoon bagger en niet PSV waardig. Belangrijker is dat de directie zsm een nieuwe trainer aanstelt. Het wordt dan weer een bagger seizoen volgend seizoen als ze lang wachten.
En gewoon een ervaren Nederlandse coach. Buitenlanders en beginnende coaches hebben we nu wel gehad. Verder maar eens beginnen met het aantrekken van behoorlijke verdedigers.
 

stc

Well-known member
En gewoon een ervaren Nederlandse coach. Buitenlanders en beginnende coaches hebben we nu wel gehad. Verder maar eens beginnen met het aantrekken van behoorlijke verdedigers.
Helemaal mee eens. Ik ga er vanuit dat er aantal trainers op de shortlist staan en al reeds mee verkennend gesproken is. Afhankelijk van het resultaat wordt de lijst korter.
 

Mario

Well-known member
Ik verwacht trouwens dat het gewoon Peter Bosz gaat worden. Hebben we eindelijk ook een kale trainer.
 

stc

Well-known member
Ik weet niet of Peter Bosz de beste keuze is voor PSV gezien zijn track record. Bij meerdere clubs is hij voortijdig ontslagen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Las van de week geruchten dat PSV twee maanden geleden Jon Dahl Tomasson al gepolst heeft. Voor wat het waard is..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord Transfermarkt kwam er ook mee. Lijkt dus nagenoeg rond te zijn.
 

Miramar

Well-known member
Willy, één van de broers Rene en Willy van der Kerkhof kwam met de oplossing. Ze moesten Ronald en Erwin Koeman halen. Alleen vond hij het jammer dat ze bij het Nederlands elftal zaten.

Tot zover Willy. Vermoeiende man.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan