De Betonmolen (Heavy Duty)

DeftonesJP

New member
Hebben jullie de nieuwe Meshuggah al gecheckt? Ik ben er enthouasiast tot nu en kijk er naar uit ze volgende maand in de Melkweg te zien. Ik ga alleen naar dat concert want mijn vrienden hebben geen smaak dus als er iemand wil pilsen die avond dan kan dat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is het nog steeds van die super irritante '156 riffjes per 12 seconden' djent?

edit: Ja dus, helaas. Man, wat is dat vervelend, alsof je aan het lopen bent en om de seconde heel even stil moet staan. Speel toch eens door :rumcolaa:
 

DeftonesJP

New member
Ha ha ja ik vind het prachtig maar het is zeker niet voor iedereen. Dit album is net effe wat anders omdat ze het live ingespeeld hebben. Voorheen knoopten ze alles aan elkaar met pro tools en daardoor werd het wel erg mechanisch.
 

Jozsef

New member
Voor nu zeg ik, beste nummer van 't nieuwe album. Kill 'm All revisited? Een aantal nummers zeker.

 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo dan, heb ik vorig jaar helemaal de nieuwe Cult of Luna gemist. Voor dit album hebben ze hulp ingeroepen van de lieftallige Julie Christmas.

Voor iedereen die van een heavy metal variant van Postrock/Shoegaze, met freaky vrouwelijke vocalen houdt.

Die outro is f*cking insane!

 

Jozsef

New member
Jeugdsentiment: Na de aanschaf van deze elpee was kleine Jozsef definitief (hard)RockerT. Tijdloos goed.

 

Jozsef

New member
Grappig. Middenstuk uiteraard herkenbaar. Daar hoor je in 't echt ook hoofdzakelijk de basgitaar. Blijft mijn favoriete instrument. Harris ook wel een held hoor.
Jaloers ook op Jamel. The Red and the Black, ook zo'n basnummer. Misschien kan Jamel die ook spelen? :duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De zo'n beetje de best verkopende Nederlandse metalband ter wereld heeft een nieuwe plaat.

 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Altijd goed!

De zo'n beetje de best verkopende Nederlandse metalband ter wereld heeft een nieuwe plaat.

Zijn daar toevallig lijstjes van? Ben wel benieuwd welke Nederlandse bands het beste verkopen in het buitenland.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zijn daar toevallig lijstjes van? Ben wel benieuwd welke Nederlandse bands het beste verkopen in het buitenland.

Geen idee, ik weet alleen dat Within Temptation op 1 staat. Maar carach is erg populair in Duitsland en Japan/Azie. Dan gaat het hard.

Ik zou ook geen andere band weten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Soms kom je een pareltje tegen:

PdsTiAf.jpg
 

MWLC

Well-known member
Kan iemand mij een vb geven hoe jullie die videos neerzetten? Graag simpel als het kan,bvd.
 
Bovenaan