De Betonmolen (Heavy Duty)

inhethoekje

Active member
Van de week kwam ik langs het Gelredome en zag op afstand een stel Duitsers staan (die herken je op afstand want spijkerjas met emblemen) dus ik moest even nadenken waarom die 20 Duitsers er stonden, bleken ze netjes een voor een op de foto te gaan met Agnus Young die er net een soundcheck had gedaan.

Vanavond in het Gelredome:

 

Jozsef

New member
Voor Angus maar een half uurtje rijden natuurlijk. Klinkt nog steeds strak hoor. For almost four decades! :duim:
Vanaf minuut 4: Die zaal, Angus en z'n briljante solo, de overwegend lauwe reactie's.... Hilarisch!


RIP Bon Scott.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Lekkere RnR altijd met AC/DC! Leuk programma sinds kort trouwens op Discovery met Brian Johnson over auto's en dan is hij net zo gek en gedreven.
 

Miramar

Well-known member
Till Lindemann(Rammstein) heeft een solo projectje uitgebracht genaamd Skills in Pills. Klinkt als Rammstein maar dan in het Engels.
 

gevegt

Well-known member
Deze maand is het 15 jaar geleden dat de MC waar ik lid van ben 25 jaar bestond. Naast enkele andere bands vond Saxon het een hele eer om op te mogen treden op het feestje.
De opening was natuurlijk met:

 
Laatst bewerkt:

banshee

Member
@Jozsef Wat een heerlijke binnenkomer in dit topic: Caught in a Mosh :duim:

Ik vond Be All, End All van State of Euphoria een strak nummer. Maar, de samenwerking die ze destijds hadden waaruit S.O.D. ontstond, was ook helemaal super:

 

Jozsef

New member
De Betonmolen (Heavy Duty)

Ik ben ook al bijna 50, Satyr. Waar blijft de tijd?
En inderdaad, Manowar is jeugdsentiment. Album Kings of Metal (Wheels of Fire!!) oa grijsgedraaid.
 

gevegt

Well-known member
Een stukje jeugdsentiment.
Het intro, die stem, de drums, gewoon alles hoe het in elkaar zit. Geweldig.

 
Bovenaan