Carnaval/Vastelaovend

Maasveld

Well-known member
Het lijkt wat vroeg, is het ook dit jaar, maar over 4 weken begint het mooiste feest van het jaar alweer. Dat betekent dat vanavond het 1ste grote voorbal in Venlo plaatsvindt. Tijdens het Boeremoosbal stelt het Boerengezelschap zich voor aan de bevolking. Ieder jaar weer een mooi evenement!
 

Lennard95

New member
Carnaval heb er niks mee, Al ga ik heel misschien naar XXlerator Carnaval in Venray maar vrienden hebben er weinig zin in.
 

zwammy

Well-known member
Maar eens kijken of ik nog ergens een buurvrouw vol ken douwen. En bij de buurman in de schoenen kotsen, want anders was het volgens mij geen carnaval.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Carnaval/Vastelaovend

Keulen zal er niets bij zijn.

Ik begrijp op Facebook dat Keulen inderdaad niet voorstelt in vergelijking met Carnaval en Oktoberfest. Moet je nagaan hoeveel vrouwen er alleen al in M?nchen slachtoffer worden van groepsverkrachting door de miljoen plus bezoekers in twee weken tijd. De lui in Keulen zullen het wel af hebben gekeken toen ze in M?nchen waren.
 

A345

New member
Carnaval vier je in de plaats waar je (oorspronkelijk) vandaan komt. Vrijdagavond zal ik echter in Breda te vinden zijn en zondag ergens in Midden-Brabant waar mijn vriendin vandaan komt en die die dag jarig is. Best zin in:). Gaat natuurlijk wel godvergeten koud worden.

Overige dagen natuurlijk wel gewoon thuis.
 

JMD

Well-known member
Ok, verrassend.

Hier in de Bollenstreek is carnaval inderdaad nog best groot. Alhoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat het merendeel van de carnavalsvierders hier vooral gaat om een aantal avonden zuipen. Als ik de posts van Maasveld altijd lees rond carnaval zit er tenminste nog een (kleine) gedachte achter al die avonden.
 

delmaestro

Well-known member
Carnaval is vandaag precies 2 maanden geleden al begonnen.

Ik heb afgelopen zaterdagavond tenminste al het 5e carnaval gerelateerde zuipfeestje gehad... Verkleed als Vitesse kip nogwel, met als missie om andermans groepsfoto's te verkloten, zie linksonder:


2016-01-10%2001-32.JPG
 
Bovenaan