3FM Glazen Huis

inhethoekje

Active member
Ik ben fan van dit programma, gewoon omdat ik dan vrij ben en ik door dit soort programma's lekker naar kerst en oud jaar kan toeleven.


Na het Glazen Huis de Top 2000, ik kijk er elk jaar wel een beetje naar uit, radio en tv aan, leuk.
 

Fabian

Active member
Gerard Ekdom is weg... das jammer.

Nu zitten er dj's in dat huis waar ik niet echt fan van ben.

Net als inhethoekje. Ik bekijk het wel even als ik vrij ben, maar het meeste gaat aan mij voorbij.
 

Marinos

Well-known member
Ik heb liever dat Giel in een betonnen huis gaat zitten. Zonder ramen. En de deur mogen ze ook wel dicht storten dan.
 

Mr. Wrong

New member
Ik heb geen auto, dus zal er wel weer niets van meekrijgen. euh niets aan missen.
Oh wacht die ellende is ook op tv of niet?
 

Mario

Well-known member
Het thema van dit jaar gaat over die paar achtergebleven jongeren in Syri?, zodat ze volgend jaar ook naar Nederland kunnen komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beter dan dat ze de lokale bevolking gaan spekken om naar Nederland te komen.
 

Mr. Wrong

New member
Je hebt geen afstandsbediening?

Ja dat zeg ik toch. Het is denk ik ook op tv dan kan ik via dat medium lekker over mijn nek gaan.

Het thema van dit jaar gaat over die paar achtergebleven jongeren in Syri?, zodat ze volgend jaar ook naar Nederland kunnen komen.
99,99% van de gevluchte jongeren is niet naar Nederland gevlucht, waarom zou specifiek die overgebleven groep ineens wel hierheen komen?
Nou?
 

Fabian

Active member
Als je daar het leven beter kunt maken en mensen kan helpen, is volgens mij de kans kleiner dat ze deze kant op komen.

Het cynisme viert weer hoogtij bemerk ik. 'Laten we die mensen niet helpen, want anders komen zij ook nog eens onze kant op'...
 
Bovenaan