WK Kwalificatie 2022 - Europa

U.G.

Well-known member
Nou het was vooral een beetje eigen belang, U.G. Het zou voor Feyenoord goed zijn als Kokcu een goed WK zou spelen. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik voor Turkije was.

Gefeliciteerd met de overwinning! En succes tegen Noord-Macedonië. Altijd lastig, zo blijkt maar weer.

Oh ja natuurlijk, mijn zoon (Feyenoorder en nep-Portugees ) maakte pas geleden ook zo’n verkeerd grapje. Moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal. Mijn schuld, ik heb ‘m slecht opgevoed.
 

U.G.

Well-known member
UG het zweet al in de handen voor nog zo’n Makkedonisch wondertje?
Voor de goede orde, ik heb liever Portugal op het WK, vind het ook jammer dat Italie ontbreekt. Al was het sowieso al Portugal of Italie.

hmmm, ik train hard ( fitness ) en mijn cardio doe ik op de fiets, maar ik heb daar nu weinig tijd voor en een WK met Portugal is sowieso niet goed voor m’n hart. En dit Portugal is hart/paniek-aanval materiaal. Dus eigenlijk wel chill een WK-loze winter.

Het wordt sowieso een zware bevalling, ik hoop dat iig Cancelo terug is want Dalot kan voetballen als de beste maar verdedigen ..wauw…
 

Mario

Well-known member
Die afgekeurde goal van Tsjechië, waarom? Verder niet zo hoogstaand potje in Solna. Ik denk dat Polen toch de beste papieren heeft tegen Zweden.

En Bale doet het wederom voor Wales, maar die mogen nu eerst weer 3 maanden wachten op het vervolg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh ja natuurlijk, mijn zoon (Feyenoorder en nep-Portugees ) maakte pas geleden ook zo’n verkeerd grapje. Moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal. Mijn schuld, ik heb ‘m slecht opgevoed.
Nou kun je nagaan. Ik ben geen nep-Portugees, dus voor mij is het niet moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal.
 

U.G.

Well-known member
Ok dus Noord-Macedonië pakte zowel Duitsland als Italië, (ik was Duitsland al vergeten ).

Hee dit wordt leuk man 🥳
 

Batigoal

Well-known member
Prachtig die Bale. Gewoon bijna geen minuut meer in actie komen voor je club en dan je land keer op keer weer op sleeptouw nemen. En ook weer met een schitterende vrije trap. Wat een baas.
 

Raul

Well-known member
Oh ja natuurlijk, mijn zoon (Feyenoorder en nep-Portugees ) maakte pas geleden ook zo’n verkeerd grapje. Moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal. Mijn schuld, ik heb ‘m slecht opgevoed.
Dat snap ik niet. Eigenlijk ;). Kun je mij even een kort vertellen hoe de Portugese ploeg ervoor staat? Of heb je al iets geplaatst over Portugal? Ik ben mijn weg aan het vinden, ik probeer het althans.
 

gevegt

Well-known member
Nou nou, wat rommel de vloer.
Als je echt boos bent sloop je gewoon de hele kleedkamer inclusief banken, tafels en sanitair.
Stelletje watjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan