WK 2022 in Qatar ; Groep C

BlauwVinger

Well-known member
krE2FcY.jpg


z4gMtZo.jpg
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Wedstrijdschema toegevoegd in openingspost. Er is sprake van twee uren tijdverschil met de Comoren en een uur met Nederland.
 

Batigoal

Well-known member
Wel Edson Alvarez, Erick Gutierrez en Jorge Sanchez op het WK, maar geen Santiago Gimenez. Maar goed, we weten toch al dat de Mexicanen in de achtste finales worden uitgeschakeld, want dat gebeurde de voorgaande 7 keren ook.

FhiwEoXWQAEsaiN
 

Batigoal

Well-known member
Dybala heeft de race tegen de klok gewonnen en is geselecteerd voor het WK.

FhSqitzX0AAhtan


Argentinië wordt overal genoemd als één van de titelfavorieten, maar dat valt toch wel mee? Uiteraard een goeie selectie, maar toch niet per sé 1 van de titelfavorieten. Dat zal waarschijnlijk zo worden ingeschat vanwege de aanwezigheid van Messi.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel Edson Alvarez, Erick Gutierrez en Jorge Sanchez op het WK, maar geen Santiago Gimenez. Maar goed, we weten toch al dat de Mexicanen in de achtste finales worden uitgeschakeld, want dat gebeurde de voorgaande 7 keren ook.

FhiwEoXWQAEsaiN

Zou mooi zijn, dan is Szymanski op tijd thuis.

Wel opmerkelijk dat Gimenez niet meegaat. Nu neemt hij drie spitsen van 30/31 mee. Jimenez van Wolves is schijnbaar niet fit, maar qua status een logische optie. Die andere twee zijn geen enorme hoogvliegers, dan kan je beter tenminste een talentvolle spits meenemen. Die notabene ook nog in twee wedstrijden tegen Lazio heeft aangetoond in invalbeurten wat te kunnen forceren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dybala heeft de race tegen de klok gewonnen en is geselecteerd voor het WK.

FhSqitzX0AAhtan


Argentinië wordt overal genoemd als één van de titelfavorieten, maar dat valt toch wel mee? Uiteraard een goeie selectie, maar toch niet per sé 1 van de titelfavorieten. Dat zal waarschijnlijk zo worden ingeschat vanwege de aanwezigheid van Messi.

Aardige selectie, maar niet uitgesproken goed. Alleen Messi is natuurlijk weer in vorm. Als het als team verder goed staat, dan kan je uiteraard ver komen. Wij kwamen natuurlijk ook een eind op het WK 2014 op basis van de kwaliteiten van enkele spelers.
 

Abubakari

Well-known member
Zou mooi zijn, dan is Szymanski op tijd thuis.
Wat is nou handiger, in het wedstrijdritme blijven of anderhalve maand stil staan en geen enkele wedstrijd die er om gaat spelen?


Daar zijn ze 2e geworden achter Brazilië.
Maar dat ze daar ook voetballend een goeie indruk hebben gemaakt bedoelde ik.

Hoe dan ook, als Nederland geen wereldkampioen wordt hoop ik dat Argentinië het wordt. Ik geloof dat als ze beide eerste worden in de groep het in de kwartfinale Nederland-Argentinie is. En in de halve finale evt NL-Brazilie. Of Argentinie-Brazilie dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is nou handiger, in het wedstrijdritme blijven of anderhalve maand stil staan en geen enkele wedstrijd die er om gaat spelen?



Maar dat ze daar ook voetballend een goeie indruk hebben gemaakt bedoelde ik.

Hoe dan ook, als Nederland geen wereldkampioen wordt hoop ik dat Argentinië het wordt. Ik geloof dat als ze beide eerste worden in de groep het in de kwartfinale Nederland-Argentinie is. En in de halve finale evt NL-Brazilie. Of Argentinie-Brazilie dus.

Het is sowieso dubbel. Bij Feyenoord kunnen wij het elftal verder op elkaar laten inspelen en verder patronen laten inbakken. Maar qua ontwikkeling kan Szymanski natuurlijk ook op het WK juist stappen maken en het levert ons geld op.

Qua Gimenez is het een ander verhaal. Die had hooguit wat invalbeurtjes gekregen en nu kan hij met Van Persie aan de slag. Die heeft ook veel meer stappen te maken om zich individueel te ontwikkelen en zich aan te passen aan het spel.

Argentinië wereldkampioen kan ik prima mee leven. Qua shirts vind ik Italië en Argentinië mooi en op een of andere manier heb ik meestal ook wel wat met die elftallen.
 

Mario

Well-known member
De laatste kans voor Messi, en het is voor Argentinië ook alweer 36 jaar geleden.
 

Abubakari

Well-known member
Het is sowieso dubbel. Bij Feyenoord kunnen wij het elftal verder op elkaar laten inspelen en verder patronen laten inbakken.
Anderhalve maand alleen maar trainen versus in het ritme blijven van het spelen op het scherp van de snede en je op een WK enorm ontwikkelen, lijkt mij het tweede toch beter.
Maar ik kijk als Ajacied naar de positieve kanten en jij als Feyenoorder naar de positieve kanten, dat weet ik ook wel. Maar anderhalve maand stil staan midden in het seizoen lijkt me niet direct een voordeel.
 

Pascallovic

Well-known member
Er zijn niet heel veel landen met een betere selectie dan Argentinie. Ze hebben al laten zien van een Brazilie te kunnen winnen. Spanje is qua materiaal niet beter. Frankrijk presteert al een tijd niet. Duitsland idem. Voor mij echt wel 1 van de favorieten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Anderhalve maand alleen maar trainen versus in het ritme blijven van het spelen op het scherp van de snede en je op een WK enorm ontwikkelen, lijkt mij het tweede toch beter.
Maar ik kijk als Ajacied naar de positieve kanten en jij als Feyenoorder naar de positieve kanten, dat weet ik ook wel. Maar anderhalve maand stil staan midden in het seizoen lijkt me niet direct een voordeel.

Tsja er staat een heel oefenprogramma gepland. Ik denk dat de spelers hooguit twee weken vrij zijn. Maar je zal de eerste competitiewedstrijden wel weer nodig hebben om echt op stoom te komen.
 
Bovenaan