Wie moeten er in onze basis 2015/2016?

vakx2.0

Banned
Pereiro wordt op dit moment gekeurd, en komt hij daar doorheen dan tekent hij voor vijf jaar.
Eerder vandaag heeft Pr?pper voor vier jaar getekend.

Met alle uitgaande (Memphis, Bakkali, Hiljemark, Wijnaldum, Rekik > 40 miljoen inkomsten) en inkomende (de drie P's: Pr?pper, Poulsen, Pereiro + Lestienne < 20 miljoen uitgaven) spelers bekend, zou dit wel eens de basis-elf kunnen worden.

Doel: Zoet
Defensie: Arias, Bruma, Isimat, Willems
Middenveld: Maher, Guardado, Pr?pper, Pereiro
Aanval: De Jong, Lestienne

Met op de bank o.a. Pasveer / Schaars / Poulsen / Hendrikx / Locadia / Narsingh / (?) Afellay

Behoorlijk wat mogelijkheden lijkt me.
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
20 miljoen uitgaven... maar wat kost 't netto?

Pas ik 't voor jou naar 40 mio aan. Can't go wrong with that :) Laten we daar verder over rekenen in het transferonderwerp.

Terug naar het onderwerp alsjeblieft: de ideale basis.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk niet dat PSV met 2 spitsen gaat spelen en ik denk niet dat Narsingh op de bank komt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Over de toekomst gesproken. Ik mis de jeugdspelers in jouw rijtje X. Wie sluiten eraan bij de selectie?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo moeilijk is 't niet, volgens mij. Gewoon de opstelling van vakx, maar dan Pereiro rechtsbuiten in plaats van linksmidden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vloet, Bergwijn, Jozsefzoon, Koch, Brenet en Ritmaier horen hier sowieso nog bij en ik geloof dat Hiljemark nog niet weg is.

Met name centraal achterin moet er iemand bij. Al kun je Hendrikx ook nog in nood centraal achterin posteren.
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Dat weet Vakkie allemaal niet, maar wel anderen verwijten dat ze niet in het stadion komen....

Quote me on that....
En heb het hier eens over voetbal, in plaats van over het dossier van VK-leden te hebben en te zuigen in werkelijk elk topic waarin je je lompe lijf neerplompt.
Maar ja... je gaf zelf te kennen zelfs geen teletekst meer te kijken nu het even wat minder met Ajax gaat.
Wat doe je dan nog in een forum over voetbal?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

zwammy

Well-known member
Laat gaan Vakkie. Je weet dat nu eenmaal dus waarom laat je je iedere keer zo opnaaien?
 

Shayman

New member
Over de toekomst gesproken. Ik mis de jeugdspelers in jouw rijtje X. Wie sluiten eraan bij de selectie?
Er zijn wel een rijtje jonge jongens mee op trainingskamp maar ik volg dat niet goed genoeg om te zeggen hoe ver ze zijn. Laursen is net gekocht en ik mee te hebben gelezen dat hij eerst kan acclimatiseren bij Jong PSV maar die heeft al in het 1e gespeeld bij Br?ndby dus zal er tegenaan zitten.

Bergwijn heeft al gespeeld in het 1e en zit al half jaar bij de selectie maar is ook pas 17, Leemans zit ook bij de selectie maar volgens mij heeft die nog nooit gespeeld voor het 1e. Vloet en Koch lijken me net te licht, in elk geval nu nog en schijnen zelf verhuurd te willen worden.

@Max: Hendrix is eigenlijk verdediger en heeft zich heel goed staande gehouden als VM, Hiljemark is weg en Ritzmaier mag weg

Volgens mij is de selectie al beter op orde in de breedte als afgelopen seizoen want toen hebben we ook heel veel mazzel gehad met weinig blessures. Afellay trouwens ook contract aangeboden en dan is het middenveld en aanval wel compleet als dat doorgaat; alleen een extra CV zou nog wel welkom zijn.

Zoet
Pasveer

Arias Bruma Isimat Willems
Brenet Hendrix ??? Poulsen

Guardado
Schaars

Pr?pper Maher
*** Afellay

Pereiro De Jong Lestienne
Narsingh Locadia ***​

*** -> zijn toch de plekken 17-22 dus moet je kunnen invullen met de jonge jongens die ik noemde dus volgens mij mag Jozefzoon ook wel terug naar de marge.
 

SanMark.

Well-known member
Quote me on that....
Lieve fijne vent , je bent zelf ook altijd te beroerd om mijn teksten te willen quoten als ik je voor de zoveelste keer voor leugenaar uit maakt omdat je weer wat gepost hebt wat totaal niet waar is. Het is me een raadsel waarom ik dat dan wel zou moeten doen ?
En heb het hier eens over voetbal, in plaats van over het dossier van VK-leden te hebben en te zuigen in werkelijk elk topic waarin je je lompe lijf neerplompt.
Maar ja... je gaf zelf te kennen zelfs geen teletekst meer te kijken nu het even wat minder met Ajax gaat.
Wat doe je dan nog in een forum over voetbal?
Ik houd geen dossiers bij over leden maar sommige leden hebben zulke opvallende en leugenachtige uitspraken dat het gewoon opvalt en dat onthoud ik dan wel.
En over teletekst gesproken , mooi dat je dat even vermeld want in die tekst stond jouw quote ook van over het stadion bezoek. ( lul jij jezelf weer vast)

Ook dat haal jij uit het verband want ik heb gemeld dat het voetbal zo bedroevend was dat ik in April ben afgehaakt, dat betekend niet dat ik het komend seizoen niet meer ga kijken. We beginnen gewoon weer met frisse moed, en het ging mij meer om de kwaliteit van het voetbal dan het resultaat want ook in het laatste kampioensjaar ben ik de laatste maanden veelvuldig afgehaakt omdat het aanzien niet waard was.

Andere optie zou natuurlijk kunnen zijn om op een dramatische manier op een voetbalforum je afscheid aan te kondigen en dan later onder een nieuwe naam als laten we zeggen Utrecht supporter terug te komen.

Bedankt, ik vind jouw ook wel een zeer fijne vent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

SanMark.

Well-known member
Zou mij niets verbazen als PSV naar zijn diensten gaat hengelen.

Lijkt me ook een prima club voor hem, hij wil niet weg naar het buitenland om zijn moeder. Heeft een eenjarig contract hoeft niet veel te kosten en verandering van omgeving doet een talent vaak goed als je op een doodspoor zit.
 
Bovenaan