Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

JMD

Well-known member
Gefeliciteerd Magikan!

Mooie uitzending gisteravond. Ik was er bang voor dat ze weer terug zouden gaan naar het "pré-corona" concept waarbij er flink wat tijd zou gaan naar het publiek buiten, maar dat viel mee. En ook mooi dat de uitzending bijna 1,5 uur duurde, er was goed de tijd voor alles.
 

Mario

Well-known member
Ik vond dit seizoen lastig, heb het ook niet 100% gevolgd. Ik was pas zeker van Jurre sinds de aflevering dat hij de enveloppe voor de vrijstelling voor de finale pakte van Soy. Zoveel geluk kan je niet hebben als kandidaat. Wel een leuke mol dit jaar.
 

Joost

Well-known member
Gefeliciteerd Magikan!

Mooie uitzending gisteravond. Ik was er bang voor dat ze weer terug zouden gaan naar het "pré-corona" concept waarbij er flink wat tijd zou gaan naar het publiek buiten, maar dat viel mee. En ook mooi dat de uitzending bijna 1,5 uur duurde, er was goed de tijd voor alles.
Gelukkig geen publieksinterviews inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond dit seizoen lastig, heb het ook niet 100% gevolgd. Ik was pas zeker van Jurre sinds de aflevering dat hij de enveloppe voor de vrijstelling voor de finale pakte van Soy. Zoveel geluk kan je niet hebben als kandidaat. Wel een leuke mol dit jaar.

Wel alles gezien, maar er nooit echt lekker ingekomen. Maar verder prima opdrachten, prima Mol en niet teveel manipulatie qua beelden dat je hem door kon hebben. Ik kwam uiteindelijk ook op Jurre uit als Mol.
 

JMD

Well-known member
Ik vond dit seizoen lastig, heb het ook niet 100% gevolgd. Ik was pas zeker van Jurre sinds de aflevering dat hij de enveloppe voor de vrijstelling voor de finale pakte van Soy. Zoveel geluk kan je niet hebben als kandidaat. Wel een leuke mol dit jaar.
Dat is onzin, natuurlijk kan je dat geluk hebben als kandidaat. Het is niet dat het een one in a million kans was. Het was gewoon 25% kans, elke kans was even groot.
 

Batigoal

Well-known member
Gisteravond ben ik naar de live finale gegaan, was voor het eerst. Mooie locatie zo bij Paleis Soestdijk en leuk om eens een keer mee te maken.

Daarnaast ook alle pooltjes in de WidM-app gewonnen omdat ik al vrij vroeg in het seizoen op Jurre zat, dus dat was wel geslaagd.
 

JMD

Well-known member
Ik zat er dit jaar totaal naast (Ranomi).... Vorig seizoen was ik beter, toen had ik Everon snel door en eindigde ik heel hoog in veel pooltje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weer een mooie aflevering. Kan wel weer een interessante groep worden. Zal er verder niet teveel over zeggen om niets prijs te geven.
 
Bovenaan