Vitesse Transfer topic

Batigoal

Well-known member
Interessante aanwinsten. Een aantal onbekende spelers, maar ook weer niet allemaal onervaren (Bero, Darfalou, Thelander, Karami). Ik ben benieuwd hoe snel Slutskiy hiervan een team weet te maken. En of er nog 1 of 2 Russen bijkomen.
 

Pascallovic

Well-known member

delmaestro

Well-known member
Qua basisspelers zijn ze spelmaker Mount en het centrale duo Miazga en Kashia kwijt.

Qua wissels zijn ze spits Castaignos, en de beide backs Faye en Dabo kwijt.

En verder zijn nog er wat jeugdspelers vertrokken of verhuurd die al eens enkele minuten hebbengemaakt; Lelieveld, Oude Kotte, en Calor.

Op de 6 genoemde basis- en reserveplekken zijn in totaal 7 nieuwe spelers erbij gekomen. Daarnaast is er een back-up voor linksbuiten Linssen, want die hadden we nog niet. Foor zou in geval van nood kunnen uitwijken, maar that's it. En er is dus een nieuwe keeper, omdat je met zowel Pasveer als Houwen de oorlog echt niet gaat winnen.

Staat er nog maar ??n wens open: een extra creatieve middenvelder. Dit zal de derde huurling van Chelsea moeten worden. Gehoopt wordt op nog een jaar Mount, of de redelijk ongeloofwaardige mogelijkheid op Golovin. We gaan het zien. Ze zijn tot nu toe behoorlijk slagvaardig, en hebben het al vlot overeind staan. Eerste offici?le wedstrijd: donderdag 26 juli; de heenwedstrijd in de 2e voorronde van de Europa League...
 

Unregistere

Well-known member
Heeft wel een duidelijke connectie met de nieuwe Vitesse-trainer, wellicht helpt dat mee voor de Arnhemmers.
 

Atreides

Well-known member
?degaard volgens het AD toch naar Vitesse. Begint wel een erg goed ploegje te worden zo. Doodzonde dat jullie zijn uitgeschakeld in Europa.
 

delmaestro

Well-known member
Het Heerenveen van Streppel vergelijken met het Vitesse van Slutsky lijkt me niet de beste manier om de kwaliteiten van Odegaard in te schatten.

Ik ben gematigd enthousiast. Als er inderdaad uit komt dat hij meer creativiteit brengt, dan mogen we in de handjes wrijven...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het Heerenveen van Streppel vergelijken met het Vitesse van Slutsky lijkt me niet de beste manier om de kwaliteiten van Odegaard in te schatten.

Ik ben gematigd enthousiast. Als er inderdaad uit komt dat hij meer creativiteit brengt, dan mogen we in de handjes wrijven...

Ik ben benieuwd wie er uit de basis gaat voor Odegaard. Stond een goed team afgelopen zondag.
 

delmaestro

Well-known member
Ik ben benieuwd wie er uit de basis gaat voor Odegaard. Stond een goed team afgelopen zondag.

Foor of Bero. Ik denk dat Foor meer een verbindingsspeler is, en Bero meer een creatieveling. En beiden zijn behoorlijk sterk. Foor is niet zo snel, van Bero weet ik dat niet. Bero is wel jonger, dus grilliger. Foor is ervaren, en is niet nieuw in de selectie, dus kent de automatismen beter. Ik denk dus uiteindelijk Bero, tenzij hij in vorm blijft of beter blijkt dat Odegaard. In dat geval wordt Odegaard wellicht helemaal geen basisspeler.
 
Bovenaan