Vierde divisie D 2023-2024

Baggio

Active member
Jawel, dat kan ik wel. Hele rare vent die vooral in zichzelf gelooft en moeilijk kan samenwerken met anderen.
Staat niet open voor kritiek en neemt niets aan van anderen.

Ik verwacht dit hij altijd een clubhopper zal blijven die overal 1 of 2 jaartjes loopt en dan is hij wel klaar met de club of de club met hem.
Is hij een zoon van de in Enschede e.o. bekende voetbaltrainer Ferdinand van der Veen?
 

bqandy

Well-known member
Lekkere overwinning van Be Quick 1887 op titelkandidaat VVOG vandaag. Toch had trainer Paul Matthijs er een beetje de pee in. Waarom werd er de week daarvoor niet zo gespeeld.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb alleen de tweede helft gezien, prima BQ1887, dikverdiende zege. En bqandy als een kind zo blij.
Die had echt last van een goed humeur. 😄
 

Jacco

Well-known member
Leuk informeel Tv-verslag van Scherpenzeel-Quick'20.
Dat nodigt uit om ook hun andere samenvattingen te bekijken!
 

de waan

Well-known member
Kennelijk een last van de schouders gevallen bij Pelikaan S, want vandaag werd er met liefst 5-1 (rust 4-0) gewonnen van SDV Barneveld, dat tot vandaag de miste doelpunten tegen had.
 

Abubakari

Well-known member
Kennelijk een last van de schouders gevallen bij Pelikaan S, want vandaag werd er met liefst 5-1 (rust 4-0) gewonnen van SDV Barneveld, dat tot vandaag de miste doelpunten tegen had.
Maar liefst 12 gele kaarten, bij beide clubs een speler met 2x geel dus rood. Maar opvallend inderdaad.
 

Abubakari

Well-known member
Las op dvhn.nl dat het behoorlijk tumultueus was, gestaakt en een hoop gescheld en gedoe over en weer en Pelikaan S wat revanche nam voor een wedstrijdverslag waarin ze weggezet als een stel over the hill ouwe lullen. Nou ja, dat is wel aardig gelukt.
 

de waan

Well-known member
Paul Krabbe zei in de podcast van RTV Oost dat hij dacht dat Be Quick de buschauffeur op doel had gezet.
 

bqandy

Well-known member
Hij zag er inderdaad een paar keer niet goed uit. Maar Stein heeft dit seizoen al de nodige puntjes gepakt voor Be Quick. Dus we vergeven het hem.
 

De Groene Scout

Well-known member
De derby tussen DETO en TVC'28 heeft het einde niet gehaald. Ging er stevig aan toe met enkele zware overtredingen. Kwartier voor tijd zou er eigenlijk met 9 tegen 10 verder gespeeld moeten worden, maar doordat een speler van DETO met zware blessure op veld moest wachten op de ambulance vond de scheids het ook wel welletjes. Stand was op dat moment 1-0 voor DETO.
 

bqandy

Well-known member
Trainer Paul Matthijs van Be Quick stopt na dit seizoen bij de Groningers. Hij wilde zekerheid dat de selectie volgend seizoen op niveau was en dat enkele sterkhouders zouden blijven. Die heeft hij niet gekregen. Maar dat is ook een beetje moeilijk bij een club die niet betaald.
 

Abubakari

Well-known member
Hij wilde toch niet nog zo’n seizoen als dit? Met een jeugdelftal weer proberen te handhaven had hij geen zin in.
 

bqandy

Well-known member
Het was voor Matthijs denk ik vanaf het begin een aardige teleurstelling. Hij verwachtte met een ploeg te kunnen starten die bovenin zou meedraaien. Maar uiteindelijk vertrokken zo'n 12 spelers die basis waren of regelmatig in de basis stonden.
De spelers van buitenaf die de eerste selectie wilden versterken bleken toch niet goed genoeg, waardoor veel O-21 spelers de gaten moesten vullen.
Er was nog even de hoop gevestigd op een paar buitenlandse studenten die wel een versterking zouden zijn, maar dat ging om uiteenlopende redenen ook niet door.
Desondanks bleef Matthijs herhalen dat hij het heel leuk vond en dat hij er alles aan deed om de selectie vierde divisie 'waardig' te maken.
Aan de andere kant was steeds de twijfel of hij er een jaar aan vast wilde plakken. Dat had hij gedaan als hij de zekerheid had gekregen dat de selectie met daarin een aantal sterkhouders grotendeels intact zou blijven. Dat zei hij twee weken geleden nog tegen me.
Ik denk ook dat het bestuur van Be Quick er eerlijk in is geweest door te zeggen dat die garantie er niet is. Want vorig seizoen stapten op het allerlaatste moment nog spelers over naar andere clubs die eerder hadden gezegd bij Be Quick te blijven.
 

bqandy

Well-known member
Marco Sanders wordt hoofdtrainer van Be Quick. Hij is momenteel hoofd jeugdopleidingen en trainer van O-21.
Was jeugdtrainer bij BQ,later assistent bij het eerste. Vervolgens Actief, Lewenborg en jeugdtrainer bij Emmen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Morgen van 8:00 tot ongeveer 15:00 uur op het complex van Be Quick 1887. Eerst een scheidsrechter begeleiden, dan zelf de O19 fluiten tegen Heerenveense Boys met mijn coach erbij en na mijn wedstrijd nabespreking doen van de eerste wedstrijd. Zie ik je daar? @Abubakari 😛
 
Bovenaan