Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Mario

Well-known member
Een PvdA-er die een rechts kabinet moet gaan vormen.

Wel een aardige vent, heb ooit nog voor zijn ministerie gewerkt toen hij minister van onderwijs was.
 

Jacco

Well-known member
slim om een verkenner te kiezen van de vijand.
Kan niemand van je eigen club door de mand vallen.
 

Joost

Well-known member
Ik vind een voormalig minister die met een wekelijkse column die politiek becommentarieerd ook niet echt iemand met veel afstand zoals Wilders zegt.
 

JMD

Well-known member
Tsja, we komen er nu achter dat het toch misschien beter was als de Koning dit was blijven doen. Want vind maar eens een verkenner met politieke ervaring die er neutraal in staat...
 

erka

Well-known member
Tsja, we komen er nu achter dat het toch misschien beter was als de Koning dit was blijven doen. Want vind maar eens een verkenner met politieke ervaring die er neutraal in staat...

Die zijn er genoeg, zolang ze persoonlijk maar niet zoveel meer zelf te winnen of verliezen hebben. Remkes en Weisglas bijvoorbeeld, Verbeet, Tjeenk Willink, De Hoop Scheffer, Rouvoet.
 

gevegt

Well-known member
Die zijn er genoeg, zolang ze persoonlijk maar niet zoveel meer zelf te winnen of verliezen hebben. Remkes en Weisglas bijvoorbeeld, Verbeet, Tjeenk Willink, De Hoop Scheffer, Rouvoet.
Het zou mij niets verbazen dat alleen die twee het zouden doen als ze gevraagd worden.
 

erka

Well-known member
Gaat nog maar om verkenner he. Wie straks de informateur en formateur worden is veel belangrijker.
 
Bovenaan