Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

G

Gast

Guest
Msc haalt er 2 van Dedemsvaart.

En 2 goeie ook. De negentienjarige Noah Schuurman. Scoorde vorig jaar al 21x in de derde klasse en staat nu in de tweede klasse ook al op 14 treffers.
Veltmaat is nog een jaartje jonger en speelt ook al twee jaar in de selectie. Speelde in de jeugd ook nog bij PEC. Heerlijke zaalvoetballer ook.
 

noordooster

Well-known member
Aardige versterkingen bij HZVV.

Dat wel. En Marlon Luchtenberg ( naar Staphorst ) is volgens mij de enige die vertrekt.
Het is wel zaak dat ze zich handhaven.
Ze staan nu weliswaar net boven de p/d-streep, maar de clubs onderaan hebben nog aardig wat wedstrijden in te halen.
 

Unregistere

Well-known member
Achilles Veen ziet aanvaller Jorik Mijnhijmer na ??n seizoen vertrekken. De aanvaller uit Breda gaat spelen voor Baronie.

Hoek gaat verder met het terughalen van 'uitgevlogen' Zeeuwen. Aanvaller Kyle Doesburg keert na ??n seizoen ASWH terug op sportpark Denoek. Ik snap zijn keuze wel, al had hij van mij best nog mogen blijven.

Zwaluwen-middenvelder Jesper Gudde is per direct gestopt met voetbal vanwege aanhoudend blessureleed.
 

Unregistere

Well-known member
Het RVVH van Bati is aardig aan het winkelen geslagen. Spits Brandon K?nemann keert terug. Nu actief bij XerxesDZB, nadat hij eerder zijn goals maakte voor Oranje Wit. Ook de jonge verdediger Jardel Drenthe komt over van Excelsior Maassluis 2, terwijl back Donovan Lioe Anjie de stap zet van dorpsgenoot Rijsoord. Tot slot keert ook Remon Luksch na een jaartje Nieuwenhoorn, waar hij vaak scoort, weer terug naar RVVH.

Rijsoord haalt op zijn beurt dan weer doelman Delano Kortstam (Nieuwerkerk) en middenvelder Desley de Wolf (Heinenoord, inderdaad de zoon van).

En Zwaluwen versterkt zich met vleugelspeler Tevyn Biekman (Oranje Wit).
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
In navolging van Ronnie Nouwen zullen ook reservedoelman Lorenzo van Trijp en breekijzer Marwin Richard IFC deze zomer verlaten en verder gaan bij sv Charlois.
 

bqandy

Well-known member
Ik kreeg laatst bij MSC nog deze twee vertrekkers door: Milan van der Weide en Razi Kanseyo. Nieuwe club nog niet bekend.

Bij De Bataven nieuw: Lloyd Jackson (Gorecht), Damon van Hoften (Arnhemse Boys). Jackson keert na een studie in Groningen terug naar het oude nest.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Weer een versterking voor MSC. Vincent Oosterkamp keert terug van WHC. Zal wel weer aanvoerder worden.
 

noordooster

Well-known member
In Sneek zijn fusiebesprekingen gaande tussen ONS Sneek en Sneek Wit Zwart.
Een idee is om van zaterdagteam het prestatie-elftal te maken en om zondag 1 te laten fungeren als een soort opleidingsteam, iets wat je in deze vorm, of net andersom, tegenwoordig wel meer ziet.
 

Unregistere

Well-known member
Pelikaan zorgt altijd wel voor een klein stuntje door een speler aan te trekken van hoger niveau. De Zwijndrechtse zaterdagtweedeklasser doet dat dit jaar weer. Rechtsback Roy Weber komt over van SteDoCo.

Noordwijk-spits Jeroen Borsboom speelt komend seizoen voor ARC.
 
Bovenaan